Робота з літературним твором. Ольга Бусенко "Як я став відмінником"

Додано: 28 квітня 2020
Предмет: Літературне читання, 4 клас
Тест виконано: 201 раз
12 запитань
Запитання 1

Визнач жанр прочитаного твору:

варіанти відповідей

народна казка

авторська казка

оповідання

байка

Запитання 2

З якого предмета учень Сашко Півник отримав гарну оцінку:

варіанти відповідей

з математики

з української мови

з літературного читання

з історії

Запитання 3

Хто є головним героєм твору?

варіанти відповідей

Катя Мишка

Сашко Півник

Леся Степанівна

Запитання 4

Визнач головну думку твору.

варіанти відповідей

Знання за плечима не носити.

Знання – найбільша цінність.

Тільки наполегливою та старанною працею можна досягти успіху.

Стався до інших так, як хочеш, щоб вони ставилися до тебе.

Запитання 5

Поясни значення вислову "Ходити на голові "

варіанти відповідей

Дуже добре знати

Бешкетувати, чинити безлад

Допомагати

Запитання 6

Поясни значення вислову "Знати на зубок "

варіанти відповідей

Дуже добре знати

Бешкетувати, чинити безлад

Допомагати 

Запитання 7

Віднови послідовність пунктів плану відповідно до змісту твору. Яка подія відбулася першою?

варіанти відповідей

Перша оцінка

Півник - відмінник

Робота Півника над своїм вдосконаленням

Катя пропонує чаклунство

Зневіра хлопчика у свої сили

Запитання 8

Розповідь ведеться від імені ....

варіанти відповідей

Автора

Каті Мишки

Вчителя

Сашка Півника

Запитання 9

Що Катя попросила у хлопчика за перші 11 балів?

варіанти відповідей

Брелок для ключів

Рожевий фломастер

Гумку

Запитання 10

Коли хлопчику вдалося стати відмінником?

варіанти відповідей

Одразу

Наступної чверті

Через рік

Через декілька років

Запитання 11

Які почуття переповнювали Сашка під час уроку з української мови?

варіанти відповідей

Хвилювання

Невпевненість

Сміливістть

Впевненість у собі

Заздрість

Запитання 12

Як звали вчительку в оповіданні?

варіанти відповідей

Леся Степанівна

Тетяна Василівна

Олена Степанівна

Леся Петрівна

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест