Роль хімії у створенні нових матеріалів, розвитку нових напрямків технологій

Тест виконано: 134 рази
18 запитань
Запитання 1

Позначте вироби побутового призначення, створені з нових матеріалів:

варіанти відповідей

клей ПВА

пластиковий посуд

 гашене вапно

 мийні засоби

Запитання 2

Епоксифенольні лаки та емалі з бактерицидними властивостями використовують у

варіанти відповідей

машинобудуванні

медицині

харчовій промисловості

усі варіанти правильні

усі варіанти неправильні

Запитання 3

Матеріали, створені на основі полімерів, які здатні під впливом температури і тиску набувати певної форми і зберігати її.

варіанти відповідей

Поліетилен

Політетрафлуоретен, або тефлон

 Пластмаси

Запитання 4

Безбарвний прозорий або білий напівпрозорий еластичний матеріал, який на дотик нагадує парафін.

варіанти відповідей

Поліпропілен

Поліетилен

Поліметилметакрилат

Запитання 5

Полімерні матеріали рослинного або синтетичного походження, з яких виготовляють гуму та гумові вироби

варіанти відповідей

Полімери

Каучуки

Метали

Запитання 6

Волокна — це довгі гнучкі нитки, які виробляють із природних або синтетичних полімерів і використовують для виготовлення пряжі й текстильних виробів. Оберіть всі вірні відповіді.(по класифікації)

варіанти відповідей

природні, хімічні

штучні та синтетичні

рослинного та тваринного походження

натуральні та синтетичні

Запитання 7

Речовини, що використовуються для виготовлення фізичних тіл, називаються -

варіанти відповідей

полімери

матеріали

 мономери

 сполуки

Запитання 8

Нові матеріали повинні мати властивості...

варіанти відповідей

 жаростійкість

термостійкість

 корозієстійкість

стійкість до стирання

Запитання 9

Вуглеводневою сировиною є ..

варіанти відповідей

 нафта

повітря

 вугілля

руди

газ

Запитання 10

Природні матеріали, які використовують у виробництві промислових продуктів, називають:

варіанти відповідей

вихідними речовинами

сировиною

гірськими породами

корисними копалинами

Запитання 11

Матеріал - це:

варіанти відповідей

різновид тканини

речовина, з якої виготовлено фізичне тіло

корисні копалини

суміш речовин

Запитання 12

Назвіть джерела відновлювальної сировини.


варіанти відповідей

Сільськогосподарські продукти;

Природні ресурси (нафта, природній газ і т.д.);

 

Гірничі розробки;

Промислові відходи.

Запитання 13

Нанохімія - це розділ хімії,що досліджує тіла з розмірами:

варіанти відповідей

від 1 до 100 мм

від 1 до 100 нм

від 1 дл 100 мкм

від 1 до 100 см

Запитання 14

Як сировину для добування ацетилену використовують CaC2. З ацетилену за допомогою певних перетворень можна добути речовини інших класів. Складіть рівняння реакцій за схемою та назвіть утворені речовини: СаС2 → С2Н2 → С2Н4 → С2Н5Сl → С2Н5ОН → СН3СООН → СН3СООС2Н5.

варіанти відповідей

Кальцій карбід, етин, етен, хлоретан, етанол, етанова кислота, етилацетат

 Карбід Кальцію, метин, метен, хлорметан, метанол, метанова кислота, метилацетат

 Карбід Кальцію, пропін, пропен, хлорпропан, пропанол, пропанова кислота, етилпропаноат

Кальцит Карбону , етен, етин, хлоретан, етанол, етанова кислота, етилацетат

Запитання 15

Обчисліть і позначте маси алюмінію та ферум(ІІ, ІІІ) оксиду, що вступили в реакцію алюмінотермії, якщо відновилося залізо масою 8,96 г.

варіанти відповідей

 12,87 г Fe3Oі 3,78 г Al

 12,47 г Fe3O4 і 3,87 г Al

 11,73 г Fe3O4 і 3,27 г Al

 12,39 г Fe3O4 і 3,84 г Al

Запитання 16

Сировиною для виплавки заліза є його оксиди. Здійсніть перетворення за схемою та вкажіть суму коефіцієнтів у всіх реакціях:

FeO → FeCl2 → Fe(OH)2→ FeO → Fe.

варіанти відповідей

20

18

19

16

Запитання 17

Сукупність промислових способів добування корисних продуктів із використанням живих організмів і біохімічних процесів називається

варіанти відповідей

нанохімія

біотехнологія

біохімія

фізхімія

Запитання 18

Розділ хімії, що досліджує синтез нанодисперсних кристалів і матеріалів, регулювання хімічних перетворень тіл нанометричних розмірів називається:

варіанти відповідей

 Хемоінформатика

Нанохімія

 Аналітична хімія

Фізична хімія

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест