Ромб, квадрат, їх властивості та ознаки

Додано: 5 листопада 2020
Предмет: Геометрія, 8 клас
Тест виконано: 1141 раз
10 запитань
Запитання 1

Ромб - це ...

варіанти відповідей

паралелограм, у якого протилежні кути рівні

паралелограм, у якого всі сторони рівні

чотирикутник, у якого протилежні сторони паралельні

прямокутник, у якого всі сторони рівні

Запитання 2

Діагоналі ромба...

варіанти відповідей

точкою перетину діляться навпіл

рівновіддалені від вершин ромба

взаємно перпендикулярні

ділять кути ромба навпіл

рівні

Запитання 3

Периметр ромба зі стороною 8 см дорівнює...

варіанти відповідей

64 см

16 см

32 см

32 см2

Запитання 4

Вкажіть ознаки ромба

варіанти відповідей

Якщо діагоналі чотирикутника точкою перетину діляться навпіл, то цей чотирикутник - ромб

Якщо діагоналі паралелограма взаємно перпендикулярні, то це - ромб

Якщо діагоналі паралелограма ділять його кути навпіл, то це - ромб

Якщо дві сусідні сторони паралелограма рівні, то це - ромб

Якщо всі кути паралелограма рівні, то це - ромб

Запитання 5

Дано: ромб ABCD; ∠А=28⁰

Знайти: ∠В,∠С,∠D

варіанти відповідей

152⁰, 28⁰, 152⁰

162⁰,28⁰,162⁰

28⁰,28⁰,28⁰

152⁰, 152⁰, 152⁰

Запитання 6

Квадрат - це...

варіанти відповідей

Прямокутник, у якого всі сторони рівні

Паралелограм, у якого всі кути рівні

Ромб, у якого всі кути прямі

Чотирикутник, у якого протилежні сторони паралельні

Запитання 7

На якому малюнку зображено ромб?

варіанти відповідей
Запитання 8

Виберіть неправильне твердження

варіанти відповідей

Діагоналі квадрата точкою перетину діляться навпіл

Діагоналі квадрата перетинаються під прямим кутом

Діагональ квадрата утворює зі стороною кут 60⁰

Діагональ квадрата утворює зі стороною кут 45⁰

Запитання 9

Дано: ABCD - ромб; AB=5 см, АС=6 см, BD=8 см;

Знайти : PΔAOB

варіанти відповідей

19 см

12 см

12 м

16 см

Запитання 10

Дано: ABCD -ромб, ∠АВО=25⁰;

Знайти: кути ромба

варіанти відповідей

25⁰, 155⁰, 25⁰, 155⁰

50⁰, 50⁰, 50⁰, 50⁰

50⁰, 130⁰, 50⁰, 130⁰

25⁰, 75⁰, 25⁰, 75⁰

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест