Рослини. Частина 4

Додано: 25 грудня 2019
Предмет: Біологія, 11 клас
Тест виконано: 173 рази
24 запитання
Запитання 1

Укажіть групу рослин, які мають кореневище:

варіанти відповідей

бамбук, півники, латаття

картопля, жоржина, лепеха

суниця, виноград, лобода

малина, ожина, пирій

Запитання 2

Укажіть ознаки, характерні для пагона:

варіанти відповідей

складається зі стебла і квіток

складається зі стебла, листків і бруньок

складається з кореня, стебла і листків

складається з кореня, стебла і квіток

Запитання 3

Позначте назву рослини, у якої вуса є видозміною пагона:

варіанти відповідей

виноград

гарбуз

горох

суниця

Запитання 4

Позначте назву рослини, у якої колючки є видозміною пагона:

варіанти відповідей

глід

барбарис

шипшина

кактус

Запитання 5

Кореневище відрізняється від кореня тим, що воно:

варіанти відповідей

має кореневий чохлик

має кореневі волоски

галузиться

не має ні кореневого чохлика, ні кореневих волосків

Запитання 6

Укажіть різновид пагонів за характером росту:

варіанти відповідей

задерев'янілі

лязячі

трав'янисті

однорічні

Запитання 7

Укажіть, яка ознака цибулини відрізняє її від кореневище:

варіанти відповідей

наявність запасаючих листків

наявність додаткових бруньок

наявність верхівкової бруньки

є видозміною пагона

Запитання 8

Позначте, як називають бруньки , всередині яких містяться зачаткові листки та стебло:

варіанти відповідей

вегетативні

змішані

генеративні

квіткові

Запитання 9

Якщо у вузлах пагона містяться по дві бруньки, то таке брунькорозміщення називають:

варіанти відповідей

почерговим

супротивним

спіральним

мутовчастим

Запитання 10

Завдяки діяльності камбію:

варіанти відповідей

формується запасаюча тканина серцевини

видовжується листкова пластинка

утворюються покривні тканини стебла й кореня

утворюються нові шари деревини й лубу в корені та стеблі

Запитання 11

У разі пошкодження пагонів (тваринами, суховіями, морозами, вогнем) інтенсивно можуть закладатись:

варіанти відповідей

сплячі бруньки

виводкові бруньки

генеративні бруньки

додаткові бруньки

Запитання 12

Укажіть назву першої брунечки зародкового пагона в насінині:

варіанти відповідей

плюмула

бутон

купула

виводкова

Запитання 13

Укажіть, якими бувають бруньки за розміщенням на стеблі:

варіанти відповідей

сплячими

пазушними

вегетативними

генеративними

Запитання 14

Ділянку стебла, до якої прикріплюється листок, називають:

варіанти відповідей

вузлом

пазухою листка

міжвузлям

листковим рубцем

Запитання 15

Кут між листком і стеблом називають:

варіанти відповідей

пазухою листка

черешком

листковим рубцем

вузлом

Запитання 16

Укажіть назву частини стебла між двома сусідніми вузлами:

варіанти відповідей

пазуха листка

вузол

міжвузля

листковий рубець

Запитання 17

Укажіть назву головного стебла розгалуженої рослини:

варіанти відповідей

вісь першого порядку

вісь другого порядку

вісь третього порядку

крона

Запитання 18

Укажіть, якими бувають стебла за формою:

варіанти відповідей

повзучими

виткими

циліндричними

прямостоячими

Запитання 19

Укажіть, за рахунок якого шару стебла відбувається утворення річних кілець у деревних дводольних рослин:

варіанти відповідей

кори

лубу

серцевини

камбію

Запитання 20

Камбій - це:

варіанти відповідей

паренхіма

верхівкова меристема

первинна меристема

вторинна меристема

Запитання 21

Позначте, по якій частині стебла рухаються органічні речовини від листків до кореня:

варіанти відповідей

по корі

по лубу

по серцевині

по деревині

Запитання 22

Позначте, по якій частині стебла рухаються розчинні речовини й вода від кореня до листків:

варіанти відповідей

по деревині

по серцевині

по стовпчастій паренхімі

по губчастій паренхімі

Запитання 23

Позначте, по якій частинім ипереміщуються речовини в горизонтальному напрямку по стеблу:

варіанти відповідей

по серцевині

по серцевинних променях

по луб'яних волокнах

по склеренхімі

Запитання 24

Укажіть, скільки шарів камбію містять стовбур 5-річної яблуні:

варіанти відповідей

один

десять

п'ять

п'ятнадцять

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест