Світ інформації та мас-медіа

Додано: 7 лютого 2021
Предмет: Громадянська освіта, 10 клас
Тест виконано: 89 разів
15 запитань
Запитання 1

1. Як називається нагляд і контроль держави за мас-медіа?

варіанти відповідей

А реклама

Б лобізм

В цензура

Г «джинса»

Запитання 2

2. Як називають гарантовану державою можливість людини безперешкодно висловлювати думки в мас-медіа?

варіанти відповідей

А свобода пересування

Б свобода совісті

В свобода слова

Г свобода зібрань

Запитання 3

3. Медіа — це

варіанти відповідей

А інструменти та засоби передачі будь-якої інформації з будь-якою метою

Б відомості, що прийняті та усвідомлені споживачем і визнані ним як важливі

В вид інформації, розрахований на масового споживача

Г засоби поширення інформації для масового споживання

Запитання 4

4. Що із запропонованого НЕ є ознакою медіатексту?

варіанти відповідей

А вторинність

Б завершеність

В потокове виробництво

Г колективне виробництво

Запитання 5

5. Яка основна відмінність соціальної реклами від інших її видів?

варіанти відповідей

А спрямованість на широкі кола населення

Б фінансується благодійними організаціями або державою

В не розрахована на отримання прибутку в кінцевому результаті

Г створюється задля використання в політичній боротьбі

Запитання 6

6. Основоположним принципом якого підходу до пояснення свободи слова є те, що людська гідність не може бути забезпечена без свободи слова?

варіанти відповідей

А ліберального

Б утилітарного

В позитивістського

Г демократичного

Запитання 7

7. Що з наведеного нижче вважається головним принципом роботи професійного журналіста?

варіанти відповідей

А виховування патріотичних громадян своєї країни

Б формування суспільної думки, корисної для загального блага

В забезпечення читачів інформацією, що відповідає їхнім смакам та очікуванням

Г надання читачам цінної, повної, достовірної інформації

Запитання 8

8. Цензура в демократичних суспільствах характеризується

варіанти відповідей

А втручанням держави у творчу діяльність митців задля недопущення поширення небажаних для влади ідей

Б обмеженням поширення відомостей, що зображують владу в негативному світлі

В забезпеченням стабільності державного ладу поряд із дотриманням прав і свобод людини

Г існуванням системи обов’язкових дозволів, сертифікацій, реєстрацій, ліцензій, які мають отримати мас-медіа для роботи

Запитання 9

9. Як у середовищі журналістів називають приховану рекламу?

варіанти відповідей

А «джинса»

Б фейк

В медіа

Г маніпуляція

Запитання 10

10. Якщо в медіатексті активно використовують емоційно забарвлені слова, оцінні судження, заклики до конкретних дій, він є

варіанти відповідей

А професійним

Б неупередженим

В маніпулятивним

Г інформативним

Запитання 11

11. Наявність чого з переліченого в медіатексті рекомендують вважати ознакою його достовірності?

варіанти відповідей

А даних соціологічних досліджень

Б двох або більше джерел інформації

В коментарів експертів

Г цитат з офіційних документів

Запитання 12

12. Доступність із найвіддаленіших куточків планети до єдиного інформаційного простору найповніше забезпечує

варіанти відповідей

А реклама

Б преса

В телебачення

Г Інтернет

Запитання 13

Установіть відповідність між термінами та їхніми тлумаченнями

А. пропаганда

Б. маніпуляція

В. новини

Г. фейк

1. підробка у широкому сенсі, перекладається як «підробний, фальшивий»

2. техніка свідомого використання інформації заради формування певного погляду, ставлення до певної особи або явища.

3.форма комунікації, спрямованої вплинуть на ставлення населення до певного питання

4. не просте висвітлення реальності, а соціально сконструйована, відредагована реальність.

варіанти відповідей

а2 б3 в4 г1

а3 б2 в4 г1

а1 б2 в3 г4

а3 б4 в1 г2

Запитання 14

Установіть відповідність між термінами та їхніми тлумаченнями

А. Кіберзлочин

Б. Грумінг

В. Секстинг

Г. Кібербулінг

 

1. залякування через інтернет або соцмедіа. До нього належать відправлення негативного повідомлення, глузування, розсилання фотографій або відео в мережі.

2. онлайн-стеження за дітьми та молоддю, сексуальні домагання. Відбувається через контакти різними способами з людьми, яких вони добре не знають.

3. шахрайство, здирництво, несанкціонований доступ до персональної інформації користуваців та автоматизованих баз даних, розміщення протиправного контенту, який пропагує екстремізм, тероризм, порнографію, расизм тощо.

4. поширення аба обмін сексуально відвертими текстами, фотографіями та відео через мобільний телефон або інтернет-додатки, несанкціоноване перенаправлення інтимного образу особи без її згоди.

варіанти відповідей

а3 б2 в4 г1

а3 б1 в4 г2

а3 б4 в2 г1

а2 б4 в1 г3

Запитання 15

Оберить чотири ключові теми/ситуації, від яких молоді люди – користувачи інтернету можуть постраждати:

 

варіанти відповідей

спілкування з незнайомцями (грумінг), інтернет-зловживання

використання чатів

погрози, переслідування (кібербулінг, кіберхуліганство)

онлайн – флешмоби

секстинг

шахрайство, крадіжки та віртуальні фінансові пастки.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест