Розгалуження у циклах (Скретч)

Додано: 3 квітня 2020
Предмет: Інформатика, 11 клас
Тест виконано: 132 рази
18 запитань
Запитання 1

Алгоритмічна структура, що дає змогу виконавцеві алгоритму вибрати сценарій подальших дій залежно від істинності певного висловлювання називається...

варіанти відповідей

розгалуження

цикл

Скретч

умова

команда

Запитання 2

Скільки разів можуть бути виконані команди тіла циклу?

варіанти відповідей

тільки один раз

тільки два рази

тільки один або два рази

жодного, один або більше разів

Запитання 3

Лінійна структура алгоритму - це алгоритм, в якому ...

варіанти відповідей

всі команди виконуються послідовно одна за одною

всі команди виконуються вибірково, не обов'язково послідовно

команди виконуються відповідно до істиності або хиби

такий алгоритм має не більше 2 команд

Запитання 4

Для організації багаторазового виконання набору команд використовують ...

варіанти відповідей

розгалуження

цикли

команди

лінійні алгоритми

Запитання 5

Виберіть висловлювання, яке характеризує скорочену структуру розгалуження.

варіанти відповідей

"Виконувати тільки - "

"Якщо - інакше -"

"Якщо - то - інакше -"

"Якщо - то -"

Запитання 6

Повна структура розгалуження відповідає такому висловлюванню:

варіанти відповідей

"Якщо - то - інакше - "

"Якщо - то - "

"Якщо - інакше - "

"Виконувати після - "

Запитання 7

Чи правильне висловлення: Серез команд тіла циклу можуть бути як лінійні фрагменти, так і розгалуження, а також інші цикли?

варіанти відповідей

Так

Ні

Частково неправильно

Запитання 8

У Скретч використовують такі блоки для перевірки умови (розгалуження):

варіанти відповідей

якщо, якщо - інакше

чекати поки, виконувати після

завжди, після

завжди, чекати поки

Запитання 9

У Скретч використовують такі арифметичні умови:

варіанти відповідей

... >...

...=...

...<...

... і...

...або...

не...

...=...

...>...

...або...

...і...

...>...

...або...

...+...

Запитання 10

Складені умови у Скретч відображаються у вигляді таких команд:

варіанти відповідей

... =...

...>...

...<...

... >...

...або...

не...

...>...

...<...

...та...


...>...

...<...

...або...


Запитання 11

Імітація руху (зміни форми) об'єкта - це...

варіанти відповідей

анімація

руйнація

рух об'єкта

відео

Запитання 12

Чи правильне твердження: Організувати анімацію об'єкта можна за допомогою зміни образів?

варіанти відповідей

ТАК

НІ

Запитання 13

Чи можна управляти сценою клацаючи мишкою по ній?

варіанти відповідей

ТАК

НІ

Управляти сценою взагалі неможливо

Запитання 14

Пояснення окремих частин програми, а також виконуваних дій - це ...

варіанти відповідей

алгоритм

коментар

дія

репліка

Запитання 15

Помилки, які виникають внаслідок неправильного запису команд, операторів або неприпустимої структури програми - це...

варіанти відповідей

логічні помилки

графічні помилки

синтаксичні помилки

лексичні помилки

Запитання 16

Технічні прийоми, за допомогою яких створюється ілюзія рухаючих картинок із нерухомих зображень - це ...

варіанти відповідей

анімація

мультиплікація

презентація

рух

Запитання 17

Скретч - це ...

варіанти відповідей

візуальне середовище об'єктно - орієнтованого програмування

середовище для створення анімацій

комплексне середовище орієнтованого програмування

програма для обрахунків даних

Запитання 18

Виберіть кілька правильних відповідей: У середовищі Скретч можна створювати:

варіанти відповідей

мультфільми

презентації

музичні файли

ігри

діаграми

програми для обрахунків

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест