"Розстріляне відродження". Михайль Семенко

Додано: 19 вересня 2021
Предмет: Українська література, 11 клас
Тест виконано: 243 рази
12 запитань
Запитання 1

Приводом для літературної дискусії 1925-1928рр.стала стаття

варіанти відповідей

Леся Курбаса

Миколи Зерова

Михайла Семенка

Миколи Хвильового

Запитання 2

Літературний напрям, що характеризується радикальним новаторством і схильністю до експериментів

варіанти відповідей

Авангард

Футуризм

Кубізм

Експресіонізм

Запитання 3

Основні ознаки футуризму

варіанти відповідей

урбанізація

культ надлюдини

епатажність

використання кубічних форм

поєднання несумісного

Запитання 4

Одне речення, у якому немає жодного розділового знака - це вірш


варіанти відповідей

"Бажання"

"Місто"

"Запрошення"

"Бронзове тіло”

Запитання 5

У вірші М.Семенка «Місто» поетичними засобами мови передається:

варіанти відповідей

гомін природи в провінційному містечку

рух життя індустріального міста

гамір великого міського ярмарку 

плескіт моря в портовому місті

Запитання 6

У які з названих років тривала літературна дискусія, що її очолив М. Хвильовий?

варіанти відповідей

1925-28рр;

1923-25рр;

1926-29рр;

1930-33рр.

Запитання 7

Поезію "Бажання" написано

варіанти відповідей

хореєм

ямбом

анапестом

верлібром

Запитання 8

Рухливобіги, пахітоска, життєбензин - це

варіанти відповідей

мистецькі терміни

діалектизми

професійна лексика

авторські неологізми

Запитання 9

Чи зміг письменник утвердити футуризм у 30-х роках ХХст у літературі?

варіанти відповідей

Футуризм заборонила влада

Так,його підтримали

Футуризм зник з літератури

Запитання 10

Формуванню особливого стилю Семенка сприяв

варіанти відповідей

пейзаж

урбанізм

абстракціонізм

Запитання 11

Хто ввів термін" Розстріляне відродження?

варіанти відповідей

Юрій Лавріненко

Микола Хвильовий

Остап Вишня

Павло Тичина

Валер'ян Підмогильний

Запитання 12

Укажіть значення слова «деструкція»:

варіанти відповідей

руйнування

структурування

будування

зчеплення

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест