24 червня о 18:00Вебінар: Практика створення матеріалів для оформлення та зонування класного приміщення в НУШ

Розстріляне відродження. Українська поезія 20-х років ХХ століття

Додано: 5 жовтня 2020
Предмет: Українська література, 11 клас
Тест виконано: 76 разів
24 запитання
Запитання 1

У 1920-ті рр. існували всі літературні угруповання, ОКРІМ

варіанти відповідей

ВАПЛІТЕ

«Гарт»

ЛуГоСад

МАРС

Запитання 2

У МАРС реорганізувалося літературне угруповання

варіанти відповідей

«Гарт»

ВАПЛІТЕ

«Плуг» 

«Ланка»

Запитання 3

Автором терміна "Розстріляне Відродження" є


варіанти відповідей

Юрій Луцький

Юрій Шерех  

Юрій Лавріненко

Юрій Яновський

Запитання 4

В українській літературі 1920-1930-х рр. активізувалися проблеми

варіанти відповідей

природи і людини, екології  

землі й волі, прав селянства

митця і влади, свободи творчості

сім'ї та шлюбу, кохання

Запитання 5

Футуристи відмовлялися у своїх творах від

варіанти відповідей

культивування античних форм і образів

сміливого експериментування з художньою формою

захоплення індустріальними пейзажами

перенесення уваги з людини на механізми

Запитання 6

Поетом-футуристом був

варіанти відповідей

Павло Тичина 

Михайль Семенко   

Євген Плужник

Максим Рильський

Запитання 7

Авторські неологізми наявні в поезії

варіанти відповідей

«Солодкий світ!..»

«Ніч... а човен - як срібний птах!..»

«Бажання»  

«Арфами, арфами...»

Запитання 8

Утвердження життєздатності нації, незнищенність волелюбного духу народу, поклоніння творчим началам буття - прикмети


варіанти відповідей

гуманізму

оптимізму 

синкретизму

вітаїзму

Запитання 9

Тема (мотив) твору П. Тичини «Одчиняйте двері...» -


варіанти відповідей

гімн весні, молодості, вірі в людське щастя

національно-визвольне пробудження народу

єдність природи й високих почуттів людини

світлі сподівання українців і жорстока реальність

Запитання 10

Вірш П. Тичини «Пам'яті тридцяти» належить до лірики


варіанти відповідей

інтимної

пейзажної  

громадянської  

філософської

Запитання 11

Тема (мотив) твору Є. Плужника «Вчись у природи творчого спокою...» -

варіанти відповідей

осіння «мудра пора» як взірець гармонії

людське життя - мить у вічності Всесвіту

замилування земним буттям і красою Всесвіту

роль митця в духовному розвитку суспільства

Запитання 12

Жанр ліричного твору, в якому Є. Плужник розмірковує над проблемами, здебільшого схиляючись до філософських узагальнень - це

варіанти відповідей

ода

елегія

медитація

епіграма

Запитання 13

М. Рильський належав до мистецького угруповання

варіанти відповідей

символістів

футуристів

імпресіоністів  

неокласиків

Запитання 14

У формі сонета написана поезія

варіанти відповідей

«У теплі дні збирання винограду» 

«О панно Інно...»

«Бажання» 

«Вчись у природи творчого спокою...»

Запитання 15

Перша збірка М. Рильського «На білих островах» вийшла у світ, коли поетові було


варіанти відповідей

12 років

15 років

17 років

20 років

Запитання 16

Феномен «кларнетизму» характерний для поезії

варіанти відповідей

М. Рильського 

М. Семенка

Є Плужника

П. Тичини

Запитання 17

Зразком філософської лірики є поезія

варіанти відповідей

"Вчись у природи творчого спокою"

«О, панно Інно…» 

«Молюсь і вірю…»

«Пам'яті тридцяти»

Запитання 18

Про кого Є. Маланюк сказав такі слова: «Від кларнета твого – пофарбована дудка зосталась…

варіанти відповідей

про Семенка

про Тичину

про Рильського

про Плужника

Запитання 19

Зразком інтимної лірики є поезія

варіанти відповідей

"Вчись у природи творчого спокою"

«О, панно Інно…»

"Солодкий світ"

«Пам'яті тридцяти»

Запитання 20

У 20-30 рр. XX ст. найактивніше розвивалися такі стильові течії:

варіанти відповідей

реалізм, романтизм, авангардизм 

футуризм, реалізм, неоромантизм

авангардизм, експресіонізм, неореалізм     

мпресіонізм, експресіонізм, романтизм

Запитання 21

Установіть відповідність між поетичними творами і рядками з них.

1. Звичайно, до нас не заходять автомобілі –

Але почуваємо ми себе зовсім добре, справді.

2      Узори надвесняних тонких віт,

і погляд, ніби пролісок несмілий...

3      Зимовий вечір.Тиша. Ми.      

Я Вам чужий - я знаю.        

4      Ось місяць, зорі, солов'ї...      

«Я твій», - десь чують дідугани.

А «Солодкий світ!..»

Б "О панно Інно.."

В «Ви  знаєте як липа шелестить...»

Г «Вчись у природи творчого спокою...»

Д «Запрошення»

варіанти відповідей

1в, 2а, 3д, 4г

1б, 2д, 3а, 4г

1а, 2д, 3г, 4б

1д, 2а, 3б, 4в

Запитання 22

Установіть відповідність між поетичними творами і рядками з них.

1      Вона верталась   із ясного саду,     

Ясна, як сад, і радісна, як сміх.      .

2      Вір і наслідуй.Учневі негоже

Не шанувати визнаних взірців.     

3      Любая, милая, Чи засмучена ти       

ходиш, чи налита щастям вкрай...

4      І над нами, під нами горять світи.

І внизу, і вгорі глибини.

А «Солодкий світ!..»

Б «Ніч...а човен як срібний птах!..»

В «У теплі дні збирання винограду»

Г «Арфами, арфами...»

Д «Вчись у природи творчого спокою...»

варіанти відповідей

1в, 2д, 3а, 4б

1д, 2в, 3а, 4г

1в, 2д, 3г, 4а

1в, 2д, 3г, 4г

Запитання 23

Установіть відповідність між автором та назвою його твору.

1. П. Тичина

2. М. Семенко

3. М. Рильський

4. Є. Плужник

А) «Ніч...а човен як срібний птах!..»

Б) «Київ – традиція»

В) «Арфами, арфами»

Г) «Місто»

Д) «Солодкий світ»

варіанти відповідей

1в, 2г, 3а, 4б

1в, 2г, 3д, 4а

1г, 2а, 3в, 4д

1в, 2г, 3в, 4а

Запитання 24

Установіть відповідність між поданими рядками і видами тропів та риторичних фігур

1. Як срібний птах -

2. Квітами , перлами закосичена -

3. Зимовий вечір

4. Горять світи

А повторення

Б персоніфікація

В порівняння

Г епітет

Д метафора

варіанти відповідей

1в, 2б, 3г, 4а

1б,2в, 3г, 4д

1в,2д,4а, 3г

1в, 2б, 3г, 4д

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест