Розв'язання нерівностей методом інтервалів (1 варіант)

На розв'язання тесту відводиться 20 хв. Ви повинні письмово у своїх зошитах виконати його за зазначений час і визначити правильні варіанти відповідей на платформі.

Після закінчення тесту ОДРАЗУ НАДІСЛАТИ у свої кабінети у Classroom.

Додано: 5 січня 2021
Предмет: Алгебра, 9 клас
Тест виконано: 48 разів
4 запитання
Запитання 1

Розв'яжіть нерівність:

(x+12)(x-4)(x-20)>0

варіанти відповідей

x ∈ [-12;4) ∪ (20; +∞)

x ∈ (-12; 4) ∪ (20; +∞)

x ∈ (-12; 4] ∪ [20; +∞)

x ∈ [-12; 4] ∪ [20; +∞)

Запитання 2

Розв'яжіть нерівність:

(x-3)/(x+5)>0


Пояснення дан дріб:

у чисельнику x-3;

у знаменнику x+5

варіанти відповідей

x ∈ (-∞; -5) ∪ (3; +∞)

x ∈ (-∞; -5] ∪ [3; +∞)

x ∈ (-∞; -5) ∪ [3; +∞)

x ∈ (-∞; -5] ∪ (3; +∞)

Запитання 3

Розв'яжіть нерівність:

(x-4,6)/(x+8)(x-15) ≤ 0


Пояснення до нерівності:

у чисельнику знаходиться x-4,6

у знаменнику - (x+8)(x-15)

варіанти відповідей

x ∈ (-∞; -8] ∪ [4,6; 15]

x ∈ (-∞; -8] ∪ [4,6; 15)

x ∈ (-∞; -8) ∪ [4,6; 15]

x ∈ (-∞; -8) ∪ [4,6; 15)

Запитання 4

Розв'яжіть нерівність:

(x2 - 10x + 9)(x2 + 4x) < 0


Перед тим, як визначати знаки на числовій прямій, спростіть функцію.

варіанти відповідей

x ∈ (-4; 0) ∪ (1; 9)

x ∈ [-4; 0] ∪ [1; 9]

x ∈ [-4; 0) ∪ [1; 9)

x ∈ [-4; 0) ∪ [1; 9]

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест