Розв'язування задач за допомогою рівнянь

Додано: 29 вересня
Предмет: Алгебра, 7 клас
5 запитань
Запитання 1

Серед наведених рівнянь виберіть те, яке є матиматичною моделлю до задачі: Михайлик купив 36 зошитів, причому зошитів у клітинку він купив у тричі більше, ніж у лінійку. Скільки зошитів кохного виду купив Михайло?

варіанти відповідей

х + 3х =36

х + (х + 3 ) = 36

х - (х - 3) = 36

36 - х = х +3

Запитання 2

Визначте, до якої з наведених задач складена математична модель у вигляді рівняння:

х + (х +2) + 3х = 24

варіанти відповідей

Одна із сторін трикутника на 2см більше за другу і у 3 рази менше за третю сторону. Знайдіть сторони трикутника, якщо периметр його дорівнює 24см.

Одна із сторін трикутника у 2 рази більше за другу і на 3 см менше за третю сторону. Знайдіть сторони трикутника, якщо периметр його дорівнює 24см.

Одна із сторін трикутника на 2см менше за другу і у 3 рази менше за третю сторону. Знайдіть сторони трикутника, якщо периметр його дорівнює 24см.

Одна із сторін трикутника на 2см більше за другу і у 3 рази більше за третю сторону. Знайдіть сторони трикутника, якщо периметр його дорівнює 24см.

Запитання 3

Зараз батькові 27 роки, а синові 3 роки. Через скільки років батько буде у 5 раз старший за сина?

варіанти відповідей

2 роки

15 років

3 роки

10 років

Запитання 4

Човен плив 2,2 год за течією річки та 3,4 год проти течії. За течією човен пройшов на 2, 4 км менше, ніж проти течії. Знайти власну швидкість човна , якщо швидкість течії річки дорівнює 3 км/год?

варіанти відповідей

24 км/год

22 км/год

18 км/год

16 км/год

Запитання 5

Відстань між двома містами річкою на 55 км менша, ніж по шосе. З одного міста до другого можна дістатися теплоходом за 6 год, а по шосе автобусом – за 3 год 30 хв. Знайдіть швидкості автобуса й теплохода, якщо швидкість теплохода на 30 км/год менша від швидкості автобуса.

варіанти відповідей

15 км/год, 45 км/год

30 км/год, 60 км/год

20 км/год, 50 км/год

50 км/год, 80 км/год

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест