З одного міста в інше, відстань між якими дорівнює 250 км, виїхали одночасно вантажний і легковий автомобілі. Швидкість вантажівки на 15 км/год менша від швидкості легкового автомобіля, через що вона прибула до пункту призначення на 2 год пізніше за легковий автомобіль.
Нехай швидкість вантажного автомобіля дорівнює х км/год. Яке з рівнянь є математичною моделлю ситуації, описаної в умові задачі?
Катер проплив 50 км за течією річки та повернувся назад, витративши на весь шлях 5 год 10 хв. Швидкість течії річки дорівнює 2 км/год.
Нехай власна швидкість катера становить х км/год. Яке з рівнянь відповідає умові задачі?
Дві бригади, працюючи разом зорали поле за 8 годин. За скільки годин може зорати поле кожна бригада, працюючи самостійно, якщо першій бригаді на це потрібно на 12 годин більше ніж другій?
Нехай перша бригада може самостійно зорати поле за х год. Яке з рівнянь є математичною моделлю ситуації, описаної в умові задачі?
Бригада робітників мала виготовити 850 деталей. Через хворобу одного з робітників кожному з тих, хто працював, довелося виготовити на 15 деталей більше, ніж було заплановано. Скільки робітників налічує повний склад бригади?
Нехай повний склад бригади налічує х робітників. Яке з рівнянь є математичною моделлю ситуації, описаної в умові задачі?
Знайдіть два натуральні числа, якщо відомо, що перше на 8 менше від потроєного другого, а їх добуток дорівнює 91.
Нехай друге натуральне число х. Яке з рівнянь є математичною моделлю ситуації. описаної в умові задачі?
Яке з наведених рівнянь дозволяє розв'язати задачу: одне з натуральних чисел х на 25 менше від другого. Знайдіть ці числа, якщо їх добуток дорівнює 494.
Знайдіть сторони прямокутника, якщо його периметр дорівнює 38 см, а площа - 60 см2.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома