С.р. "Розв'язування задач за допомогою системи рівнянь"

У тесті запропоновані прикладні задачі на знаходження чисел, кутів і сторін фігур, на покупки, на рух по дорозі, по воді.

Додано: 23 квітня 2020
Предмет: Алгебра, 7 клас
Тест виконано: 543 рази
8 запитань
Запитання 1

Довжина прямокутника в 3 рази більша ніж ширина, а периметр дорівнює 120 см. Знайдіть довжину і ширину прямокутника.

варіанти відповідей

35 і 25

45 і 15

15 і 45

30 і 10

Запитання 2

Сума двох чисел 95, а їх різниця 45. Знайдіть ці числа.

варіанти відповідей

25 і 70

75 і 20

70 і 25

20 і 70

Запитання 3

За 2 кг мармеладу і 3 кг цукерок заплатили 224 грн, а за 1кг мармеладу і 4 кг цукерок - 272 грн. Скільки коштують 1 кг цукерок і 1 кг мармеладу?

варіанти відповідей

64 грн і 16 грн

28 грн і 36 грн

12 грн і 54 грн

60 грн і 20 грн

Запитання 4

На двох полицях було разом 18 книжок. Після того як з першої полиці переставили на другу 2 книжки, на першій полиці книжок стало у 2 рази більше, ніж на другій. Скільки книжок було на кожній плиці спочатку?

варіанти відповідей

15 і 3

12 і 6

14 і 4

13 і 5

Запитання 5

Швидкість моторного човна за течією 25 км/год, а проти течїї - 19 км/год. Знайдіть власну швидкість човна і швидкість течії.

варіанти відповідей

20 км/год і 5 км/год

22 км/год і 3 км/год

21 км/год і 4 км/год

23 км/год і 2 км/год

Запитання 6

Один із кутів трикутника дорівнює 70°, а різниця двох інших - 50°. Знайдіть міри цих кутів.

варіанти відповідей

70° і 20°

80° і 30°

60° і 10°

90° і 40°

Запитання 7

Два туристи вийшли одночасно з двох міст, відстань між якими 38 км, і зустрілись через 4 год. З якою швидкістю йшов кожний, якщо перший до зустрічі пройшов на 2 км більше, ніж другий?

варіанти відповідей

4 км/год і 5 км/год

5 км/год і 4,5 км/год

5,5 км/год і 4,5 км/год

5,5 км/год і 4 км/год

Запитання 8

На двох полицях 25 книжок. На першій полиці на 15 книжок більше, ніж на другій. Скільки книжок було на другій полиці?

варіанти відповідей

5

10

15

20

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест