Розвиток уявлень про природу світла.

Додано: 24 січня 2022
Предмет: Фізика, 11 клас
Тест виконано: 54 рази
12 запитань
Запитання 1

Хто з стародавніх вчених найбільш наближено до сучасних уявлень розглядав природу світла?

варіанти відповідей

Галілей

Демокрит

Ньютон

Арістотель

Запитання 2

Як називають науку про світло?

варіанти відповідей

Акустика

Статика

Динаміка

Оптика

Запитання 3

Що являють собою електромагнітні хвилі довжиною від 380 нм до 760 нм?

варіанти відповідей

Радіохвилі

Струм

Світло

Звук

Запитання 4

Хто є автором корпускулярної теорії про природу світла?

варіанти відповідей

Галілей.

Гюйгенс.

Ньютон.

Максвелл.

Запитання 5

Хто є автором хвильової теорії про природу світла?

варіанти відповідей

Галілей.

Ньютон.

Максвелл.

Гюйгенс.

Запитання 6

Виберіть основні розділи оптики?

варіанти відповідей

Алгебраїчна оптика.

Геометрична оптика.

Математична оптика.

Хвильова оптика.

Квантова оптика.

Фотонна оптика.

Запитання 7

Кому належить "теорія кольору"?

варіанти відповідей

Гюйгенсу.

Юнгу.

Френелю.

Ньютону.

Запитання 8

"Кожна точка середовища, до якої дійшла хвиля, стає джерелом вторинної хвилі, а обвідна вторинних хвиль дає положення хвильового фронту в наступний момент часу". Це формулювання ...

варіанти відповідей

закону Френеля.

принципу Гюйгенса.

принципу Юнга.

принципу Максвелла.

закону Планка.

Запитання 9

Хто створив електромагнітну теорію світла?

варіанти відповідей

Максвелл.

Планк.

Юнг.

Френель.

Запитання 10

Хто є автором квантової теорії світла?

варіанти відповідей

Максвелл.

Ньютон.

Ремер.

Планк.

Запитання 11

"Кожний окремий квант світла поводиться як частинка, а сукупність квантів поводиться як хвиля". Ця двоїста природа світла має назву ...

варіанти відповідей

квантова теорія.

корпускулярна теорія.

корпускулярно-хвильовий дуалізм.

квантово-хвильовий дуалізм.

Запитання 12

Чому дорівнює швидкість світла у вакуумі?

варіанти відповідей

3×106 м/с

30×108 м/с

3×108 км/с

3×108 м/с

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест