Підсумкова контрольна робота. Варіант 2.

Додано: 22 квітня 2020
Предмет: Алгебра, 9 клас
Тест виконано: 47 разів
10 запитань
Запитання 1

Оцініть значення виразу c - d, якщо 7 < c < 11 і 3 < d < 4

варіанти відповідей

4 < c - d < 7

3 < c - d < 8

10 < c - d < 15

11 < c - d < 14

Запитання 2

Знайдіть область визначення функції

варіанти відповідей

[-16; + ∞)

(- ∞; - 16]

(- ∞; 16]

[16; + ∞)

Запитання 3

Знайдіть область значень функції y = f(x), графік якої зображено на рисунку

варіанти відповідей

[4; 7]

[3; 7]

[-5; 4]

[3; 8]

Запитання 4

Знайдіть нулі функції

варіанти відповідей

4

6

- 4

- 6

Запитання 5

Знайдіть точку перетину графіка функції y = 10 - 5x з віссю Oy.

варіанти відповідей

(0; 10)

(0; 2)

(10; 0)

(2; 0)

Запитання 6

На рисунку зображено графік функції y = f(x). Укажіть функцію, графік якої проходить через точку М.

варіанти відповідей

y = f(x) - 3

y = f(x + 3)

y = f(x) + 3

y = f(x - 3)

Запитання 7

Розв'яжіть нерівність 64 - х2 < 0.

варіанти відповідей

(- 8; 8)

(- ∞; -8) ∪ (8; +∞)

(8; +∞)

(- ∞; -8)

Запитання 8

Знайдіть четвертий член геометричної прогресії (bn), якщо b2 = 5, b3 = 20.

варіанти відповідей

25

100

35

80

Запитання 9

Обчисліть суму перших 32 натуральних чисел.

варіанти відповідей

512

528

1056

1024

Запитання 10

Кожна екскурсійна група в музеї налічує не менше від 12 і не більше за 15 екскурсантів. Відомо, що зараз у чотирьох групах, що перебувають у музеї, разом налічується m екскурсантів. Укажіть число, яке може бути значенням m.

варіанти відповідей

28

52

65

36

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест