Рух і взаємодія. Закони збереження. 9 клас

Додано: 6 травня
Предмет: Фізика, 9 клас
10 запитань
Запитання 1

У замкненій системі тіл векторна сума імпульсів тіл до взаємодії дорівнює векторній сумі імпульсів тіл після взаємодії. 

варіанти відповідей

а) Закон збереження механічної енергії

б) Реактивний рух

в) Закон збереження імпульсу 

 г) Механічна енергія

Запитання 2

Формула для обчислення кінетичної енергії тіла. 

варіанти відповідей

а)

б)

в)

г)

Запитання 3

Математичний запис закону збереження механічної енергії має вигляд. 

варіанти відповідей

а)

б)

в)

г)

Запитання 4

Математичний запис закону збереження імпульсу має вигляд. 

варіанти відповідей

а)

б)

в)

г)

Запитання 5

Формула для обчислення потенціальної енергії тіла, піднятого над Землею. 

варіанти відповідей

а)

б)

в)

г)

Запитання 6

Фізична величина, яка є мірою руху та взаємодії тіл і характеризує здатність тіл виконувати механічну роботу. 

варіанти відповідей

а) Закон збереження механічної енергії

б) Реактивний рух

в) Закон збереження імпульсу 

 г) Механічна енергія

Запитання 7

В замкнутій фізичній системі механічна енергія нікуди не зникає і нізвідки не виникає, вона лише перетворюється з одного виду на інший і є величиною сталою.

варіанти відповідей

а) Закон збереження механічної енергії

б) Реактивний рух

в) Закон збереження імпульсу 

 г) Механічна енергія

Запитання 8

Яка одиниця вимірювання імпульсу тіла? 

варіанти відповідей

а) кг·м/с

б) кг

в) Н/м

г) Дж

Запитання 9

Пружину іграшкового пістолета стиснули на 4 см. Яку швидкість розпрямляючись, пружина надасть кулі масою 20 г, якщо жорсткість пружини 512 Н/м? 

варіанти відповідей

102,4 м/с

20,2 м/с

6,4 м/с

4,096 м/с

Запитання 10

Учень ковбоя похвастав, що зупинить бика на бігу, накинувши на нього ласо. З якою швидкістю полетів за биком невдаха-учень, якщо після накидання ласо швидкість бика зменшилася від 9 до 8 м/с? Маса бика становить 450 кг, учня – 90 кг.

варіанти відповідей

9 м/с

5 м/с

2,5 м/с

12 м/с

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест