Рух тіла під дією сили тяжіння (тіло рухається по вертикалі)

Додано: 29 березня 2021
Предмет: Фізика, 9 клас
Тест виконано: 219 разів
8 запитань
Запитання 1

М’яч кинули вертикально вгору. Чи змінюється прискорення руху м’яча? Якщо змінюється, то як?

варіанти відповідей

Так, у верхній точці траєкторії прискорення дорівнює нулю.

Так, прискорення максимальне на початку руху м’яча.

 Так, у верхній точці траєкторії напрям прискорення змінюється на протилежний.

Ні, прискорення не змінюється протягом усього часу руху м’яча.

Запитання 2

Камінець кинули горизонтально до поверхні Землі. Чи змінюється швидкість руху камінця? Якщо змінюється, то як?

варіанти відповідей

Так, на початку руху швидкість камінця є найбільшою.

Ні, швидкість руху камінця залишається незмінною.

Так, змінюється тільки напрям швидкості руху камінця.

Так, швидкість руху камінця змінюється як за модулем, так і за напрямом

Запитання 3

З висоти 45 м від даху будинку відірвалася бурулька. Визначте час падіння бурульки.

варіанти відповідей

3 с

9 с

30 с

Запитання 4

М’яч кинули вертикально вгору з початковою швидкістю 5 м/с. Визначте швидкість руху м’яча через 0,5 с після початку руху.

варіанти відповідей

0

10

0.1

Запитання 5

Тіло вільно падає без початкової швидкості. Визначте швидкість руху тіла через 4 с після початку руху.

варіанти відповідей

10 м/с

20 м/с

30 м/с

40 м/с

Запитання 6

Кульку кинули вертикально вгору з початковою швидкістю 8 м/с. Якої максимальної висоти досягне кулька?

варіанти відповідей

8 м

1,25 м

3,2 м

12 м

Запитання 7

Яке числове значення прискорення вільного падіння, якщо тіло рухається вертикально вгору?

варіанти відповідей

10 м/с2

- 10 м/с2

9,8 м/с2

- 9,8 м/с2

Запитання 8

Галілей давав можливість кулям різної маси вільно падати з Пізанської вежі заввишки майже 48 м. Кулі досягали поверхні Землі майже одночасно приблизно за 3,1 с. Яке значення прискорення вільного падіння куль одержав Галілей?

варіанти відповідей

9, 989 м/с2

9, 81 м/с2

10 м/с2

9,54 м/с2

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест