Самореалізація, це...
Потреби і цінності, що сприяють самореалізації:
Позначте якості, які з'являються в гармонійно розвинутої людини:
Назвіть складові самореалізації:
Дайте найбільш точну відповідь: процес вибору і визначення людиною власних цінностей, можливостей, потреб, способів і норм поведінки, а також критеріїв, за якими вона сама оцінює себе і свої досягнення це:
Дайте найбільш точну відповідь: ототожнення, уподібнення, розпізнавання це:
Ставлення до себе, оцінювання себе, своїх здібностей, характеру, вчинків і дій, переваг і недоліків - це...
Про який період самопізнання йдеться: прагнення зрозуміти себе, зосередженість на своєму внутрішньому світі. Бажання усвідомити, чим вони унікальні, а чим схожі з іншими. Порівняння власних думок та дій з поведінкою і думками оточуючих. Визначення власних цінностей. Розвиток самосвідомості, формування самоідентичності, самооцінки?
Для того, щоб самореалізуватися, підлітки мають ...
Процес самореалізації триває ...
Вважають, що під час вибору професії важливо поєднати певні критерії (хочу; можу; треба). Про який критерій йдеться: потрібно оцінити перспективи вибору професії?
Про який критерій йдеться: необхідно адекватно оцінити власні здібності та можливості досягти успіху в обраній спеціальності ?
Про який критерій йдеться: слід обирати ту професію, яку бажаєте саме ви, а не хтось "рекомендує"?
Відзначте емоції, які відчувають люди, коли їм (людям) ніщо не загрожує; вони реалізують власні мрії, почуваються комфортно.
Які емоції посилюються , коли людина живе в гармонії з собою та навколишнім світом?
Яка емоція є найбільш руйнівною?
Який спосіб є правильним для вивільнення негативної енергії?
Емоційно зріла людина ...
Особливий стан, що виявляється в переживанні тих чи інших подій, але в тому разі, якщо вони є для нас важливими і значущими:
Неузгоджені, суперечливі емоції називають:
Вміння керувати своїми емоціями та виявляти їх у формі, що прийнятна у суспільстві - це
Виберіть ознаку, притаманну емоційно-зрілій людині:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома