Самостійна робота. 9 клас. Агебра. Квадратична функція, її властивості.

13 запитань
Запитання 1

Які з даних функцій є квадратичними?

варіанти відповідей

y=5x²-3x+2

y=√x-7

y=6x²+9

y=3x+5

у=6x²(х+4)

Запитання 2

Знайдіть точки перетину графіка функції y=x²-6x+5 з віссю абсцис

варіанти відповідей

(1;0),(5;0)

(-1;0),(-5;0)

(2;0),(3;0)

(6;0);(2;0)

Запитання 3

Знайдіть точку перетину графіка функції y=x²-6x+5 з віссю ординат.

варіанти відповідей

(5;0)

(0;-5)

(6;0)

(0;5)

Запитання 4

Функція задана формулою f(x)=x²-6x+5, тоді f(-2)= ...

варіанти відповідей

16

-3

-5

21

Запитання 5

Функція y = ax2 + bx + c, при a > 0, матиме графік з гілками направленими …

варіанти відповідей

вгору

вниз

вгору і вниз

визначити не можливо

Запитання 6

Функція y = ax2 + bx + c, при a < 0, матиме графік з гілками направленими …

варіанти відповідей

вгору

вниз

визначити не можливо

вгору і вниз

Запитання 7

Визначте координати вершини параболи у=х2 − 6х + 4

варіанти відповідей

 (0;4)

 (6;4)

 (3;-5)

(-5;3)

Запитання 8

Чи належить графіку функцій y = 2x2 + 3x + 1 точка А(–2; 3)?

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 9

Знайдіть нулі функції y = x2 + 4x - 5 

варіанти відповідей

0

-4; 5

-5; 1

-1; 5

Запитання 10

Вкажіть область значень функції

варіанти відповідей

Е(у): у ∈ (-∞;+∞)

Е(у): у ∈ [-1;+∞)

Е(у): у ∈ [-1;9]

Е(у): у ∈ (-1;+∞)

Е(у): у ∈ (-1;9)

Запитання 11

Вкажіть проміжок спадання функції

варіанти відповідей

х ∈ (-∞;+∞)

х ∈ [0;3]

х ∈ [8;0]

х ∈ (-∞;3]

х ∈ [3;+∞)

Запитання 12

Вкажіть проміжок, де f(x)<0 (функція відʼємна)

варіанти відповідей

х ∈ (-∞;+∞)

х ∈ [2;4]

х ∈ (2;4)

х ∈ (-∞;2)

х ∈ [3;+∞)

Запитання 13

Графіком квадратичної функції є:

варіанти відповідей

Пряма

Гіпербола

Парабола

Кубічна крива

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест