Самостійна робота "Вступ.Біорізноманіття"

Додано: 12 листопада 2021
Предмет: Біологія, 10 клас
Тест виконано: 390 разів
21 запитання
Запитання 1

Укажіть захворювання людини,яке спричиняють віруси

варіанти відповідей

дифтерія,0 скарлатина

туберкульоз, ангіна

ендемічний зоб

грип, ВІЛ

Запитання 2

До основних властивостей вірусів належать:

варіанти відповідей

здатні жити паразитарно

не мають клітинної будови

викликають хвороби

найдрібніші живі організми

Запитання 3

До Імперії Неклітинних належать:

варіанти відповідей

віруси, віроїди, пріони

віруси, віроїди, бактерії

віроїди, пріони, археї

віруси, пріони, бактерії

Запитання 4

Виберіть представників автотрофних еукаріотів

варіанти відповідей

Водорості, хлорела, зозулин льон, дуб, троянда

Мукор, дріжджі, трюфель, маслюк, боровик

Губки, венерин пояс, гідра, молюск, морська зірка.

Запитання 5

Які ознаки притаманні представникам царства Рослини? 

варіанти відповідей

автотрофи 


лише багатоклітинні організми 


у клітинах два і більше ядер 


 мають клітинну стінку, яка містить целюлозу 


Запитання 6

Які ознаки притаманні представникам царства Гриби?

варіанти відповідей

лише багатоклітинні організми 


мають клітинну стінку, яка містить хітин 


у клітинах ядро зазвичай одне 

 

гетеротрофи 


Запитання 7

Які ознаки притаманні представникам царства Тварини? 

варіанти відповідей

не мають клітинної стінки 


 запасний вуглевод — крохмаль 


у клітинах ядро зазвичай одне 

автотрофи 

Запитання 8

Укажіть правильні твердження стосовно організм суниці лісової

варіанти відповідей

до складу клітинної стінки входить крохмаль

за способом живлення є автотрофом

за способом живлення є гетеротрофом

належить до групи продуцентів

Запитання 9

Оберіть правильне твердження стосовно тварини зайця сірого

варіанти відповідей

запасною речовиною клітини є глікоген

до складу клітини входить клітинна стінка з целюлози

є гетеротрофом

є автотрофом

Запитання 10

Учень та учениця обговорювали значення бактерій у житті людини.Учень висловив думку,що поміж прокаріотів є багато хвороботворних .Учениця зауважила,що вчені винайшли способи використовувати бактерії для виробництва антибіотиків,гормонів,ферментів.Хто має рацію?

варіанти відповідей

лише учень

лише учениця

обидва мають рацію

обидва помиляються

Запитання 11

Виберіть із запропонованих характеристик, ознаки хордових:

варіанти відповідей

наявність хорди

трубчаста нервова система

 вузлова нервова система

 наявність зябрових кришок

Запитання 12

Для насінних рослин характерно:

варіанти відповідей

пилок

запліднення не залежить від води

запліднення залежить від води

 наявність судин

Запитання 13

Чим мохоподібні відрізняються від інших спорових рослин?

варіанти відповідей

  переважає гаметофіт 

переважає спорофіт  

  не мають коренів 

 не мають статевого розмноження

Запитання 14

Встановіть відповідність

А-Хордові, Б- Павукоподібні, В-Молюски

1.восьминіг, 2. кліщ павутинний, 3. голуб сизий,

4. хамелеон, 5. каракурт, 6. мідія

варіанти відповідей

  А-3; Б-2,4,5; В-1,6

А-1,3; Б-2,4; В-5,6 

  А-3,4; Б-2,5; В-1,6

  

Запитання 15

Встановіть відповідність

А-Хордові; Б- Членистоногі; В-Жалкі

1.гідра прісноводна; 2. рак річковий; 3. біла акула;

4. комар, 5. кобра

варіанти відповідей

  А-3,5; Б- 2,4; В-1

А-1,2; Б- 3,4; В-5 

 А-3; Б- 2,4; В-1,5

Запитання 16

Встановіть відповідність

1.кораліна; 2.сосна сибірська; 3. сфагнум

А- Насіннєві; Б-Мохи; В-Червоні водорості

варіанти відповідей

  1-Б; 2-А; 3-В

1-А, 2-Б; 3-В  

  1-В; 2-А; 3-Б 

Запитання 17

Для насіннєвих рослин характерно:

варіанти відповідей

пилок  

  запліднення не залежить від води

запліднення залежить від води  

  наявність судин

Запитання 18

Покриви хордових тварин:

варіанти відповідей

  пір’я  

луска

  кутикула

  

хітиновий панцир

Запитання 19

Сланеву будову мають:

варіанти відповідей

  гриби 

плауни 

  водорості  

 лишайники

Запитання 20

До цвілевих грибів відносять:

варіанти відповідей

маслюки 

  дріжджі

  пеніцил

Запитання 21

Гриби більше систематично споріднені з:

варіанти відповідей

  археями  

рослинами  

  тваринами

бактеріями

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест