Знайдіть всі кути паралелограма, якщо один з них дорівнює 59°
На рисунку протилежними вершинами чотирикутника є:
Оберіть правильне твердження: Ромб - це
Паралелограмом називається
Прямокутником називається
Квадратом називається
Периметр паралелограма дорівнює 136 см. Знайдіть сторони паралелограма, якщо вони відносяться як 1:3
Якщо сторони прямокутник дорівнюють 31 см і 15 см, то периметр прямокутника дорівнює:
Якщо периметр квадрата дорівнює 72 дм, то сторона квадрата дорівнює:
Закінчіть речення так, щоб утворилося правильне твердження:" У будь-якому паралелограмі..."
Точка перетину діагоналей квадрата віддалена від його сторони на 12 см. Тоді периметр квадрата буде дорівнювати
Протилежні кути рівні у таких чотирикутників
Периметр ромба 20 см. Знайти його сторону .
Один з кутів ромба 1000. Знайти кути ромба.
Знайти кути ромба , якщо одна з його діагоналей дорівнює стороні
Сторона ромба дорівнює 3 см, знайдіть його периметр.
Один із кутів ромба 700. Який кут утворює менша діагональ зі стороною ромба?
Установіть відповідність між елементами фігури (1-4) та її периметром (А-Д).
1.Сторона прямокутника 5 см,інша сторона на 3 см більша
2. Сторона ромба 7 см
3.Сторона квадрата 8 см
4. Менша сторона чотирикутника дорівнює 3 см, в кожна з трьох інших на 1 см більша.
А - 16 см
Б - 18 см
В - 28 см
Г - 32 см
Д - 26 см
Сума кутів чотирикутника дорівнює:
Один із кутів ромба на 20⁰ більший за інший. Знайдіть всі кути ромба.
Довжина сторони ромба дорівнює 12 см. Визначте довжину меншої діагоналі цього ромба, якщо його тупий кут дорівнює 1200.
Вказати всі властивості прямокутника
Якщо чотирикутник є прямокутником, то його діагоналі між собою рівні. Чи правильне це твердження?
Периметр прямокутника 60 см. Знайдіть його сторони, якщо вони відносяться як 3 : 2.
Периметр прямокутника 20 см. Знайдіть його меншу сторону, якщо різниця між сторонами 2 см
На діагоналі АС квадрата АВСD задано точку, відстань від якої до сторін АВ і DС дорівнює 2 см і 6 см відповідно. Визначте периметр квадрата.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома