Самостійна робота з теми «Відбивання світла. Закони відбивання світла Заломлення світла. Закони заломлення світла. Повне відбивання світла»

9 запитань
Запитання 1

Кутом падіння світлового променя називають

варіанти відповідей

Кут між падаючим променем та поверхнею, на яку він падає

Кут утворений відбитим променем і перпендикуляром, проведеним із точки падіння


Кут утворений падаючим променем і перпендикуляром, проведеним із точки падіння

Запитання 2

На рисунках позначені кути відбивання світлового променя. На якому з них позначення зроблено правильно?

варіанти відповідей

1

2

3

Запитання 3

Як розташовані падаючий промінь, перпендикуляр до границі поділу двох середовищ, побудований у точці падіння променя, і відбитий промінь? 

варіанти відповідей

Лежать в одній площині

Лежать на одній поверхні

Лежать на одному промені 

Запитання 4

Якщо кут падіння збільшиться, як зміниться кут заломлення? 

варіанти відповідей

Не зміниться     

Збільшиться

Зменшиться

Запитання 5

На яких рисунках зображено промінь світла, що переходить із середовища з меншою оптичною густиною в середовище з більшою оптичною густиною? 

варіанти відповідей

2 і 3     

2 і 4     

1 і 3     

1 і 4

Запитання 6

Промінь світла падає під кутом 30° до межі поділу двох прозорих середовищ, кут заломлення становить 40°. Визначте кут між відбитим і заломленим променями.

варіанти відповідей

70°

110°

40°

30°

Запитання 7

Визначте абсолютний показник заломлення середовища, в якому світло поширюється зі швидкістю 2∙108 м/с. 

варіанти відповідей

1.5

2.2

2.5

1.9

Запитання 8

Знайдіть кут падіння світла і показник заломлення рідини, якщо кут заломлення 30°, а кут між відбитим променем та заломленим становить 105°

варіанти відповідей

75°; 1.41

45°; 1.22

45°; 1.41

65°; 1.22

Запитання 9

Пройшовши через скляну плоскопаралельну пластинку, світловий промінь змістився на 10 мм. Кут падіння променя дорівнює 50°. Яка товщина пластинки?

варіанти відповідей

42 мм

26 мм

37 мм

58 мм

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест