Самостійно робота №5

Додано: 17 травня 2022
Предмет: Фізика, 9 клас
Копія з тесту: Самостійно робота №5
Тест виконано: 41 раз
8 запитань
Запитання 1

За якою формулою обчислюють проєкцію швидкості руху тіла?

варіанти відповідей
Запитання 2

У якому випадку автомобіль можна вважати матеріальною точкою?

варіанти відповідей

Під час будь якого руху;

Під час його рівномірного або рівноприскореного руху;

При обчисленні тиску автомобіля на грунті;

При обчисленні часу поїздки з Харкова до Львова;

Запитання 3

Гелікоптер піднявся вертикально вгору на висотуи 600 м, а післяцого пролетів горисонтально ще 800 м.Чому дорівнює шлях та модуль переміщення гелікоптера?

варіанти відповідей

200 м та 1 000 м;

1,4 км та 1 400 м;

1 км та 1 400 м;

1,4 км та 1 000 м.

Запитання 4

На малюнку наведено графік залежності проекції швидкості руху тіла від часу. Визнач проєкцію прискорення руху цього тіла.

варіанти відповідей

1,5 м/с2

- 1,5 м/с2

5 м/с2

- 1 м/с2

Запитання 5

Швидкість руху тіла описують рівнянням v = 20 - 2t. Уважаючи, що в початковий момент часу тіло перебувало в точці з координатою x = 30 м, запиши рівняння руху тіла x(t).

варіанти відповідей

x(t)=30+20t+t2

x(t)=20t-t2

x(t)=30+20t-t2

x(t)=30+20t

Запитання 6

На рисунку наведено графік залежності проєкції швидкості руху тіла від часу. Визнач шлях та проєкцію переміщення тіла за 32 с.

варіанти відповідей

320 м та 256 м.

256 м та 320 м.

320 м та 320 м.

256 м та 256 м.

Запитання 7

Автомобіль почав рухатись зі стану спокою. Проїхавши певний шлях, він набув швидкості 72 км/год. Якою була швидкість автомобіля, коли він проїхав тільки 1/4 подоланого шляху?

варіанти відповідей

10 м/с

12 м/с

18 м/с

6 м/с

Запитання 8

На рисунку наведено графіки залежності проєкції швидкості руху тіл від часу. Визнач час зустрічі тіл після початку спостереження, якщо початкова координата першого тіла дорівнює 4 м, а друге тіло в початковий момент часу перебувало в початку координат.

варіанти відповідей

2 с

32,2 с

37,4 с

19 с

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест