Що таке характер?
Позначте позитивні риси характеру, які визначають ставлення до оточуючих.
Позначте позитивні риси характеру, які визначають ставлення до себе
Чинники, від яких залежить характер людини
Характер залежить
Продовжіть твердження: "Характер людини відображає її..."
Оберіть ознаки емоційно зрілої людини:
Вибрати правильні твердження:
Характер (термін «характер» — грецького походження, він означає «...», «...», «...») — це те, що визначає її значимі вчинки, а не випадкові реакції та ті чи інші стимули, обставини.
Характер людини виявляється в її ставленні до себе, інших людей, праці, речей. Вкажіть риси характеру, які характеризують ставлення до себе.
Характер людини виявляється в її ставленні до себе, інших людей, праці, речей. Вкажіть риси характеру, які характеризують ставлення до інших людей.
Характер людини виявляється в її ставленні до себе, інших людей, праці, речей. Вкажіть риси характеру, які характеризують ставлення до праці.
Характер людини виявляється в її ставленні до себе, інших людей, праці, речей. Вкажіть риси характеру, які характеризують ставлення до речей
До позитивних рис характеру належать: доброта, довіра, щедрість, милосердя, порядність, оптимізм, акуратність, ввічливість, витримка, уміння прощати, життєрадісність, почуття гумору. Продовжіть даний список.
Чинники, що формують характер людини.
Темперамент становить основу розвитку характеру. Знайдіть на малюнку холерика.
Темперамент становить основу розвитку характеру. Знайдіть на малюнку того, в кого девіз життя "не поспішай".
Темперамент становить основу розвитку характеру. Знайдіть на малюнку того, в кого девіз життя "довіряй, але перевіряй".
Знайдіть антоніми (риси характеру), які характеризують ставлення до праці.
На якому етапі формування життєвих цінностей для людини будуть більш важливими цінності друзів чи кумирів
На яком у етапі формування життєвих цінностей найважливішим буде вплив родини.
Абсолютними життєвими цінностями є
Матеріальними життєвими цінностями є
Характер людини
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома