Scratch. Змінні величини та константи

Додано: 6 лютого 2022
Предмет: Інформатика, 8 клас
Тест виконано: 1 раз
8 запитань
Запитання 1

Як називається величина, яка має одне і те ж значення в будь-які моменти часу?

варіанти відповідей

 константа

 змінна

число

літера

Запитання 2

2. Що обов'язково має кожна величина?

варіанти відповідей

ім'я

виконавця

значення

константу

Запитання 3

Величина, яка може змінювати своє значення під час виконання програми називається ....

варіанти відповідей

Константа

Змінна

Стала

Послідовна

Запитання 4

int а = 12 читається...

варіанти відповідей

змінній а присвоїти значення 12

а дорівнює 12

константа а дорівнює..

Запитання 5

Як створити змінну в середовищі Scratch?

варіанти відповідей

Відкрити вкладку Скрипти - Величини - Створити змінну - увести в поле ім'я змінної потрібне ім'я - вибрати перемикач Для даного спрайту - вибрати кнопку Ок

Відкрити вкладку Скрипти - Події - Створити змінну - увести в поле ім'я змінної потрібне ім'я - вибрати перемикач Для усіх спрайтів - вибрати кнопку Ок

Відкрити вкладку Скрипти - Рух - Створити змінну - увести в поле ім'я змінної потрібне ім'я - вибрати перемикач Для усіх спрайтів - вибрати кнопку Ок

Запитання 6

Величини за видом бувають

варіанти відповідей

Великі і малі

Числовими, рядковими, логічними

Букви і числа

Сталими і змінними

Запитання 7

Вкажіть три базові алгоритмічні структури

варіанти відповідей

Слідування

Комбінована

Розгалуження

Повторення

Запитання 8

Що може бути значенням величини?

варіанти відповідей

ціле число

текст

спеціальне значення

дробове число

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест