Селекція

Додано: 22 травня 2022
Предмет: Біологія, 11 клас
Тест виконано: 132 рази
11 запитань
Запитання 1

Наука про створення нових і поліпшення існуючих сортів, порід, штамів це:

варіанти відповідей

біотехнологія

екологія

селекція

імунологія

Запитання 2

Основними методами селекції організмів є:

варіанти відповідей

штучний добір

природний добір

гібридизація

боротьба за існування

Запитання 3

До ознак штучних популяцій сортів, порід і штамів не відносять:

варіанти відповідей

подібні морфологічні ознаки та біологічні властивості

подібні генетичні характеристики

не здатні до ефективного існування у дикій природі

висока генетична різноманітність

Запитання 4

Теорію штучного добору обгрунтував:

варіанти відповідей

Ч.Дарвін

К.Лінней

В.Вернадський

М.Вавилов

Запитання 5

Яке із тверджень стосується інбридингу:

варіанти відповідей

дає змогу комбінувати цінні ознаки різних сортів

призводить до явища гетерозису

призводить до зниження життєздатності та продуктивності особин

проводиться між особинами з різних ліній (таких, що не мають тісних родинних зв'язків)

Запитання 6

Прикладом ефекту гетерозису є:

варіанти відповідей

бістер

мул

такса

бройлер

Запитання 7

Не належить до міжвидових гібридів:

варіанти відповідей

нар

мул

тверда пшениця

тритикале

Запитання 8

Встановив 7 географічних центрів походження культурних рослин:

варіанти відповідей

Ч.Дарвін

К.Лінней

В.Вернадський

М.Вавилов

Запитання 9

Центром походження кавового дерева є:

варіанти відповідей

Середземноморський

Абіссинський

Південноамериканський

Східноазіатський

Запитання 10

Явище поліплоїдії широко використовують у селекції:

варіанти відповідей

рослин

тварин

грибів

мікроорганізмів

Запитання 11

До особливостей селекції тварин відносять:

варіанти відповідей

здатність до вегетативного розмноження

деякі цінні ознаки виявляють продуктивністю нащадків протилежноїи статті

можливість отримання гаплоїдних форм

короткий життєвий цикл і висока плодючість

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест