22 червня о 18:00Вебінар: Telegram для навчання: практичні кейси зі створення вчителем каналу та бота

середня лінія трикутника, трапеція 8-б

Додано: 10 жовтня 2020
Предмет: Геометрія, 8 клас
Тест виконано: 10 разів
10 запитань
Запитання 1

Точки М,К,Р - середини сторін трикутника АВС. Знайдіть периметр ΔАВС, якщо периметр Δ МКР дорівнює 14 см.

варіанти відповідей

14

21

28

42

Запитання 2

Точки М,К,Р - середини сторін трикутника АВС. Знайдіть площу ΔАВС, якщо площа Δ МКР дорівнює 14 см.

варіанти відповідей

14

28

42

56

Запитання 3

Сума діагоналей чотирикутника дорівнює 25 см. Знайдіть периметр чотирикутника, вершинами якого є середини сторін даного чотирикутника.

варіанти відповідей

12,5

25

50

100

Запитання 4

Периметр трикутника дорівнює 60 см, а його сторони відносяться як 3:5:7 Знайдіть найбільшу сторону трикутника, вершини якого - середини сторін даного трикутника.

варіанти відповідей

14

28

7

21

Запитання 5

Дано чотирикутник, діагоналі якого перпендикулярні.Визначте вид чотирикутника, вершинами якого єсередини сторін даного чотирикутника.

варіанти відповідей

паралелограм

прямокутник

ромб

квадрат

Запитання 6

Одна з основ трапеції дорівнює 7 см, а середня лінія - 11 см. Знайдіть другу основу трапеції.

варіанти відповідей

12

5

15

9

Запитання 7

Бічна сторона рівнобічної трапеції дорівнює меншій основі, а діагональ трапеції утворює з основою кут 32⁰.Знайдіть менший кут трапеції

варіанти відповідей

32⁰

16⁰

116⁰

64⁰

Запитання 8

Основи рівнобічної трапеції дорівнюють 9 см і 15 см. Знайдіть більший з відрізків на які висота трапеції ділить більшу її основу.

варіанти відповідей

12

15

9

3

Запитання 9

Основи рівнобічної трапеції дорівнюють 10 см і 16 см, а її діагоналі перпендикулярні між собою.Знайдіть висоту трапеції.

варіанти відповідей

10

13

16

6

Запитання 10

Основи рівнобічної трапеції дорівнюють 10 см і 16 см, а її діагональ є бісектрисою гострого кута.Знайдіть периметр трапеції

варіанти відповідей

32

48

58

46

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест