Середовища існування (11 клас)

Додано: 10 жовтня
Предмет: Біологія, 11 клас
12 запитань
Запитання 1

Мешканці грунтового середовища існування

варіанти відповідей

едафобіонти

гідробіонти

паразити

аеробіонти

Запитання 2

Оберіть з переліку мікобіонти

варіанти відповідей

цвілеві гриби

слизовики

ліхенізовані гриби

мікроскопічні водорості

ціанобактерії

Запитання 3

Оберіть правильні твердження щодо повітря (наземно-повітряного середовища):

варіанти відповідей

є газуватим середовищем з малою густиною

температура завжди стабільна (без суттєвих коливань)

має високий вміст азоту

вологість коливається в широких межах

Запитання 4

Оберіть з переліку представників мезофауни

варіанти відповідей

кліщі

ногохвістки

дощовий черв'як

нематоди

сліпак

Запитання 5

Грунт як середовище існування характеризується такими особливостями:

варіанти відповідей

склад грунтового повітря відрізняється від атмосферного

значна амплідуда добових і річних коливань температури

немає впливу світла

є достатньо стабільним середовищем існування

Запитання 6

Сукупність організмів, які живуть на межі водного та повітряного середовищ це

варіанти відповідей

планктон

нектон

нейстон

бентос

Запитання 7

До бентосу належать:

варіанти відповідей

мідії

устриці

риби

клоп-водомірка

Запитання 8

Види, які спеціалізовані до життя в холодних умовах

варіанти відповідей

гідрофіли

термофіли

кріофіли

анаероби

Запитання 9

До гігрофілів належать:

варіанти відповідей

мокриці

саксаул

верблюди

дощові черв'яки

Запитання 10

Аеробне розщеплення органічних решток з утворенням мінеральних речовин це

варіанти відповідей

анемохорія

гниття

гуміфікація

мінералізація

Запитання 11

Водне середовище має такі особливості:

варіанти відповідей

низький вміст кисню

стабільний температуриний режим

має високу густину

має значну кількість світла

Запитання 12

На фото зображено представника:

варіанти відповідей

нектонних організмів

планктоннийх організмів

нейстонних організмів

бентосних оганізмів

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест