Середовища існування: грунтове

Додано: 18 жовтня 2022
Предмет: Біологія, 11 клас
Тест виконано: 43 рази
9 запитань
Запитання 1

Прикладами адаптацій тварин мегафауни зообіонтів є (декілька відповідей):

варіанти відповідей

слабкий зір;

розвинутий нюх;

компактне, валькувате тіло з короткою шиєю;

довге густе хутро;

сильні копальні кінцівки з міцними кігтями;

коротке густе хутро.

Запитання 2

Едафобіонти - це:

варіанти відповідей

мешканці водного середовища існування;

мешканці наземно-повітряного середовища існування;

мешканці ґрунтового середовища існування;

група хребетних тварин.

Запитання 3

Хімічний склад ґрунту подібний до складу:

варіанти відповідей

атмосфери;

гідросфери;

біосфери;

літосфери.

Запитання 4

Едафобіонти здійснюють такі ґрунтові біологічні процеси (декілька відповідей):

варіанти відповідей

глибоке перетворення органічного та частково мінерального складу ґрунту;

вплив на фізичні та хімічні властивості ґрунту;

забезпечують достатньо стабільні умови існування;

кругообіг хімічних елементів.

Запитання 5

До фізичних властивостей ґрунту відносять (декілька відповідей):

варіанти відповідей

Кислотність


Життєдіяльність організмів

Хімічний склад

Пористість

Вологоємність

Щільність

Структурність

Наявність живих організмів

Запитання 6

Як називається верхній родючий шар землі, утворений едаобіонтами

варіанти відповідей

Хумус

Гумус

Вантус

Запитання 7

Оберіть організми мікробіонти

варіанти відповідей

бактерії

археї

нижчі гриби

діатомові водорості

мурахи

ракоподібні

Запитання 8

Вкажіть яка група едафобіонтів складає найбільшу частину біомаси грутну?

варіанти відповідей

Мікробіонти

Фітобіонти

Макробіонти

Зообіонти

Запитання 9

Двоє учнів розмірковували про склад грунту. Перший сказав, що за мірою занурення у грунт його температура стає стабільнішою. Другий сказав, що чим ближче до поверхні грунту то він більш насичений киснем. Хто з них має рацію

варіанти відповідей

Перший

Другий

Обидва праві

Обидва помиляються

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест