Шістдесятники

Додано: 22 січня
Предмет: Українська література, 11 клас
Копія з тесту: Шістдесятники
12 запитань
Запитання 1

В якому рядку записано прізвища поетів-шістдесятників?

варіанти відповідей

Л. Костенко, М. Куліш, В. Стус

В. Стус, В. Симоненко, О. Теліга

В. Симоненко, І. Драч, М. Семенко

І. Драч, В. Симоненко, Д. Павличко

Запитання 2

Хто з поетів -шістдесятників найбільше прославився, як поет-пісняр?

варіанти відповідей

І.Драч

М.Вінграновський

В.Івасюк

В.Симоненко

Запитання 3

Хто такі "шістдесятники"?

варіанти відповідей

письменники, яким по 60 років

письменники, творчість яких припадає на другу половину 50-х-60-і роки ХХ століття.

письменники, творчість яких припадає на другу половину 50-х-60-і роки ХІХ століття.

письменники, творчість яких припадає на другу половину 60-х-70-і роки ХХ століття.

Запитання 4

Що зумовило появу руху «шістдесятників»?

варіанти відповідей

відмова КПРС від насадження методу «соціалістичного реалізму» 

активна діяльність організацій та груп українських дисидентів

припинення переслідувань діячів українського визвольного руху 

лібералізація суспільно-політичного життя в СРСР


Запитання 5

Укажіть причини народження дисидентстського руху. ( 3 відповіді)

варіанти відповідей

"відлига" породила надії і водночас принесла розчарування

ненасильницькі форми і методи

монопольна влада партійно-радянської номенклатури, цензура, бюрократизація

розширення прав профспілок

 прийняття Загальної Декларації прав людини (1948 р.), що спричинило розвиток у світі правозахисного руху

антикомуністичні виступи в Угорщині (1956 р.), в Східній Німеччині (1951 р.) і в Польщі

утиски національно-культурного життя, русифікація, антирелігійна політика

Запитання 6

Центром українського "шістдесятництва" був ...

варіанти відповідей

Київський клуб творчої молоді "Сучасник"

редакція журналу "Україна"

Київський державний університет ім. Т. Шевченка


Український драматичний театр ім. І. Франка

Запитання 7

Про яке явище доби "відлиги" згадує Євген Сверстюк?

"...Наше покоління формували різні середовища. Художники почали малювати те, чого раніше вони не малювали і що раніше ніяк не могло стати предметом їхньої творчості. У поетів почала з′являтися якась свіжість і свобода. Паралельно розвивалася критика - у той час вона була дуже важливою. Люди чекали буквального кожного слова. В той час найважливіше завдання полягало у тому, щоб відкрити заборонені й спрофановані цінності..."

варіанти відповідей

дисидентство

 лібералізація

реабілітація

шістдесятництво

Запитання 8

    «Самвидав» – це ...

варіанти відповідей

поширення серед населення української національної символіки.

написання листів-протестів до вищого партійно-радянського керівництва

неофіційне виготовлення та розповсюдження літературних і публіцистичних творів.

друкування в державних засобах масової інформації критичних матеріалів.

Запитання 9

    Що було однією з ознак дисидентського руху в Україні в другій половині 1960 – першій половині 1980-х років?

варіанти відповідей

поширення руху лише в західних областях України

мирний, ненасильницький характер боротьби

координація масових антиурядових акцій з московськими групами

домінування релігійної течії, її підтримка з боку православної церкви

Запитання 10

Оберіть відомого українського поета-дисидента, який помер у 1985 р. у російській в’язниці

варіанти відповідей

І. Світличий

В. Стус

В. Симоненео

І. Драч

Запитання 11

Із якою подією пов’язані діячі, зображені на фото?

варіанти відповідей

заснуванням Української робітничо-селянської спілки

повстанням політичних в'язнів у Норільському концтаборі

акцією протесту в кінотеатрі «Україна» проти арештів дисидентів

створенням Української Гельсінської спілки

Запитання 12

Виступ проти репресій української інтелігенції, у якому активну участь брав В.Стус, відбувся

варіанти відповідей

у Київському будинку вчителя під час презентації збірки Ліни Костенко

на похороні художниці Алли Горської

у Львівському університеті ім.І.Франка на засіданні літературної студії

у кінотеатрі "Україна" під час прем"єри фільму С.Параджанова

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест