Шкільна олімпіада, 7 клас (І етап: жовтень)

Тест виконано: 359 разів
10 запитань
Запитання 1

Наведіть приклади фізичних тіл, які можна виго­товити з однієї і тієї самої речовини.

варіанти відповідей

крісло, стіл, зошит, папка

ножиці, ручка, книга, м'яч

олівець, папір, блокнот, лінійка

склянка, тарілка, ложка, телефон

Запитання 2

Чи можна стверджувати, що об’єм води, налитої в посудину, дорівнює сумі об’ємів її молекул?

варіанти відповідей

Так

Ні

Не знаю

Не розумію

Запитання 3

Крапля нафти розтікається по поверхні води, утворивши тонку плівку. Якою може бути найменша товщина цієї плівки?

варіанти відповідей

1 см

1 мм

діаметр молекули нафти

1 дм

Запитання 4

Про яке фізичне явище мовиться у прислів’ї: «На торбі із сіллю і мотузка солона»?

варіанти відповідей

Інерція

Дифузія

Теплове явище

Відносність руху

Запитання 5

Обчисліть ціну поділки мензурки.

варіанти відповідей

50 мл/под

40 мл/под

1 мл/под

10 мл/под

Запитання 6

Уявіть собі, що куб об’ємом 1 м3 розрізали на кубики об’ємом 1 мм3 кожний, а ці кубики потім щільно уклали в один ряд. Яким завдовжки буде цей ряд?

варіанти відповідей

1 000 000 мм

1 000 000 см

1 000 000 дм

1 000 000 км

Запитання 7

Визначте об’єм каменя за малюнком.


варіанти відповідей

300 мл

440 мл

650 мл

875 мл

Запитання 8

Запишіть у порядку зростання іменовані числа: 0,01 м2, 7000 мм2, 400 см2, 0,3 дм2, привівши їх спочатку до однакових одиниць.


варіанти відповідей

0,01 м2; 0,3 дм2; 400 см2; 7 000 мм2

400 см2; 7 000 мм2; 0,01 м2; 0,3 дм2

0,3 дм2; 7 000 мм2; 0,01 м2; 400 см2

400 см2; 7 000 мм2; 0,3 дм2; 0,01 м2

Запитання 9

Поїзд рухається рівномірно зі швидкістю 72 км/год. За який час він проїде 50 км ?

варіанти відповідей

1,44 м

0,69 м

0,69 км

2 500 м

Запитання 10

По шосе їде автобус зі швидкістю 54 км/год. На зустріч автобусу рухається автомобіль зі швидкістю 72 км/год. Через який час вони зустрінуться, якщо відстань між ними була 35 км?

варіанти відповідей

1 000 с

100 с

87 с

15 с

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест