Коли заряджені частинки можуть взаємодіяти з магнітним полем?
Сила Лоренца дорівнює:
Електрон влітає в магнітне по е з індукцією В= 5,6 мТл з швидкість 3*108 м/с. перпендикулярно до ліній магнітної індукції поля. Сила, яка діє на електрон дорівнює:
Як буде рухатись магніт на пружинці, коли по котушці почне текти струм?
Магнітна стрілка повернулась до соленоїда так, як показано на рисунку. Визначте де на клемах соленоїда знак плюс, а де мінус.
За напрямком ліній магнітної індукції магнітного поля прямого
провідника зі струмом визначте напрямок струму в провіднику.
За напрямком ліній магнітної індукції магнітного поля прямого
провідника зі струмом визначте напрямок струму в провіднику.
Лінії магнітної індукції прямого провідника зі струмом напрямлені...
Лінії магнітної індукції прямого провідника зі струмом напрямлені...
Дві котушки зі струмом висять на тонких провідниках. Як будуть взаємодіяти ці котушки, коли по ним пустити струм?
Магнітне поле індукцією 2 мТл діє з максимальною силою 2 мН на
провідник довжиною 2 см. Визначте силу струму в провіднику.
Визначіть напрямок сили Ампера.
Визначіть напрямок сили Ампера.
Визначіть напрямок струму у провіднику.
Визначіть полюси магніту.
Визначіть напрямок сили Ампера.
Визначіть напрямок сили Ампера.
Яка сила діє на провідник довжиною 0,1 м в однорідному магнітному полі з індукцією 2 Тл, якщо сила струму в провіднику становить 5 А, а кут між напрямком струму й лініями індукції 30°?
Визначте полюси постійного магніту.
На провідник, активна довжина якого 1,5 м, в однорідному магнітному полі з індукцією 0,2 Тл діє сила 2 Н. Який заряд проходить через поперечний переріз провідника за 0,5 хв, якщо кут між напрямком струму й вектором магнітної індукції становить 30°.
Визначте знак заряду частинки.
Визначте напрямок ліній індукції магнітного поля.
Силу, з якою магнітне поле діє на провідник зі струмом, називають силою ..., її модуль визначають за формулою ..., напрямок — за правилом ... .
Напрям сили Лоренца визначається за правилом :
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома