m = 18 г = ? кг
m = 540 мг = ? кг
F = 0,5 кН = ? Н
Оберіть всі можливі відповіді. На тіло вздовж однієї прямої діють дві сили 12 Н и 5 Н. Чи може рівнодійна цих сил дорівнювати...
Дві дитини тягнуть санчата в протилежні боки, кожен до себе, вздовж однієї прямої. Перший з силою 25 Н, а другий з силою 23 Н. Під дією якої сили та в якому напрямку почнуть розгонятися санчата?
Знайдіть рівнодійну сил, що діють на тіло
Човен на доді рухається ліворуч під дією 4 сил, які указані на малюнку чорним кольором. Оберіть вірне твердження:
Оберіть вірні твердження
Яка сила тяжіння діє на тіло масою 200 г?
Знайдіть масу тіла, якщо Земля притягує його з силою 1,5 Н
Яка сила пружності виникає в пружині жорсткістю 40 Н/м, якщо її видовження дорівнює 5 см?
Пружину жорсткістю 200 Н/м розтягнули за допомогою сили в 6 Н. Якої вона стане довжини, якщо початкова її довжина була 15 см?
Коли до пружини жорсткістю 200 Н/м підвісили тіло, вона видовжилася на 6 см. На скільки видовжиться пружина жорсткістю 300 Н/м під вагою того ж самого тіла.
Парашутист масою 120 кг (разом з парашутом) рівномірно спускається на Землю. Яка сила опору повітря при цьому діє на парашут?
На скільки розтягниться пружина жорсткістю 40 Н/м, якщо до неї підвісити чавунний шарик об'ємом 20 см3 ?
Книжка тисне на стіл з силою 20 Н. Визначте максимальну силу тертя спокою між книжкою та столом, якщо коефіцієнт тертя між ними дорівнює 0,2
На скільки видовжиться пружина жорсткістю 500 Н/м, якщо за її допомогою дерев'яний брусок масою 6 кг рівномірно прямолінійно тягнуть поверхнею стола? Коефіцієнт тертя дорівнює 0,5.
Щоб зрушити з місця цеглину масою 15 кг, яка лежить на підлозі, до неї необхідно прикласти горизонтальну силу 60 Н. Чому дорівнює коефіцієнт тертя між цеглиною та підлогою?
По столу за допомогою горизонтального динамометра рівномірно тягнуть брусок вагою 20 Н. Динамометр показує 5 Н. На брусок ставлять два тягареця по 500 г. Скільки має показувати динамометр, щоб брусок знову рухався рівномірно.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома