Прочитайте вірш та виконайте завдання до нього.
Ой прийми, синочку, рушничок від мене
Від зла, від спокуси, най береже тебе,
Його вишивала різними нитками,
Стиха поливала дрібними сльозами.
У цій вишиванці всі мої старання,
На тебе мій сину усі сподівання,
Ой іди, синочку, та скоро вертайся,
Дарунка від мами, сину, не цурайся.
У вірші звучить алюзія на твір
Мотив мови як генетичного коду нації звучить у творі
Прочитайте вірш та виконайте завдання до нього.
Ой прийми, синочку, рушничок від мене
Від зла, від спокуси, най береже тебе,
Його вишивала різними нитками,
Стиха поливала дрібними сльозами.
У цій вишиванці всі мої старання,
На тебе мій сину усі сподівання,
Ой іди, синочку, та скоро вертайся,
Дарунка від мами, сину, не цурайся.
У наведеному вище творі звучить
У рядках «Він не якийсь визискувач чи звір, Він просто вміє взяти запівдарма» йдеться про
Закоханою парою є
Твір «Уривок з поеми» за жанром є
У рядках історичної пісні «Засвіт встали козаченьки» Стоїть місяць над горою, А сонця немає… Мати сина в доріженьку Слізно проводжає ужито
Князя Мала згадано у творі
«Енеїда» - це пародія на твір
Уривок «Шалений був народ! Усе йому дурниця: чи жити, чи вмерти - байдуже; що людям плач, те йому іграшка» узято з твору
Увідповідніть літературні напрями / стилі з їхніми ознаками
Ознаки
1 багатство тропів, складний синтаксис
2 замилування минулим, незвичайний герой у незвичайній ситуації
3 єдність місця, часу й дії
4 характер героя пояснюється його соціальним походженням
Літературні напрями / стилі
А класицизм
Б романтизм
В реалізм
Г сентименталізм
Д бароко
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома