7 клас. Система координат у проєктах створення зображень

Додано: 16 лютого 2023
Предмет: Інформатика, 7 клас
Тест виконано: 120 разів
12 запитань
Запитання 1

Вказати довжину сцени у Scratch

варіанти відповідей

360 кроків

480 кроків

180 кроків

240 кроків

Запитання 2

Вказати висоту сцени у Scratch

варіанти відповідей

360 кроків

480 кроків

180 кроків

240 кроків

Запитання 3

У яких межах може змінюватись абсциса на сцені Scratch ?

варіанти відповідей

від -240 до 240

від -180 до 180

від -480 до 480

від -360 до 360

Запитання 4

Блок-схему якого алгоритму зображено на малюнку?

варіанти відповідей

лінійного

з розгалуженням

циклічного

прямого

Запитання 5

Яку команду необхідно використати, щоб при подальшому русі залишався слід від олівця?

варіанти відповідей

"Опустити олівець"

"Підняти олівець"

"Намалювати"

"Залишити слід"

Запитання 6

Що буде відбуватись при здійсненні команд, зображених на малюнку?

варіанти відповідей

малювання квадрату

поворот виконавця

малювання прямокутника

малювання кола

Запитання 7

У яких межах може змінюватись ордината на сцені Scratch ?

варіанти відповідей

від -240 до 240

від -180 до 180

від -480 до 480

від -360 до 360

Запитання 8

Величину, значення якої не змінюється, називають

варіанти відповідей

Сталою

змінною

послідовною

порівняння

Запитання 9

Величину, значення якої може змінюватися, називають

варіанти відповідей

Логічною

Змінною

Постійною

Масивною

Запитання 10

Яку групу команд потрібно використати для роботи зі змінними в середовищі Скретч?


варіанти відповідей

Датчики

Керування

Змінні

Оператори

Запитання 11

Алгоритм - це ...

варіанти відповідей

набір комп'ютерних символів та знаків

команда у Скретч

послідовність команд, які потрібно виконати у певному (чіткому) порядку

Запитання 12

Алгоритмом є...

варіанти відповідей

розклад руху поїздів

список учнів

заява на відпустку

кулінарний рецепт

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест