Контрольна робота. Системи двох лінійних рівнянь із двома змінними

Додано: 21 квітня 2022
Предмет: Алгебра, 7 клас
Тест виконано: 555 разів
14 запитань
Запитання 1

Розв'яжіть способом додавання систему рівнянь

{4х-7у=11

{3х+7у=-4

варіанти відповідей

(1; -1)

(-1; 1)

(1; 1)

(-1; -1)

Запитання 2

Розв'яжіть систему рівнянь:


варіанти відповідей

(4; 2)

(4; 10)

(2; 4)

(0; 4)

Запитання 3

Який вираз треба підставити у друге рівняння системи замість змінної у, щоб розв'язати її способом підстановки.


варіанти відповідей

2х - 3

3 - 2х

-2х - 3

2х + 3

Запитання 4

Розв՚яжіть графічно систему рівнянь

{x - y = 5,

{3x + y = -1

варіанти відповідей
Запитання 5

Знайди корені системи лінійних рівнянь з двома змінними графічним способом

варіанти відповідей

(2 ; 4)

(4: 2 )

(0 ; 8)

(3 ; 6)

Запитання 6

Розв'яжіть систему рівнянь:

{ х+1 = 5(у+2)

{ 3(2х-5) - 4(3у - 4) = 19

варіанти відповідей

( 1; 2 )

( -1; -2)

( -2; -1)

( 2; 1 )

Запитання 7

№1

Одне число втричі більше від іншого. Яке з наведених рівнянь відповідає цій умові, якщо менше число позначили через x, а більше – через y?

варіанти відповідей

x = y + 3;

y = x + 3;

y = 3x;  

x = 3y;

Запитання 8

№2

Катер за 5 год проплив 100 км за течією річки. Яке з наведених рівнянь відповідає цій умові, якщо через у км/год позначили власну швидкість катера, а через х км/год – швидкість течії річки?



варіанти відповідей

5 ⋅ (x + y) = 100;

5 ⋅ (x - y) = 100; 

5 ⋅ (y - x) = 100; 

5xy = 100;

Запитання 9

№3

У класі 32 учні. Дівчат на 2 менше, ніж хлопців. Яка із наведених систем рівнянь відповідає цій умові, якщо через х позначили кількість дівчат, а через у – кількість хлопців ?

варіанти відповідей

{x + y = 32;   x – y = 2


{x + y = 32;   y - x = 2


{x – y = 32;   x + y = 2


{xy = 32;   x + y =2

Запитання 10

№4

Різниця двох чисел дорівнює 12 і одне з них утричі більше від іншого. Яка із наведених систем рівнянь відповідає цій умові, якщо більше число позначили через х, а менше – через у?



варіанти відповідей

{x – y = 12;   x = 3y


{у – х = 12;   y = 3x


{x – y = 3;   x = 12y


{x - y = 12;  y = 3x

Запитання 11

№5

Оленка заплатила 30 грн. за 3 зошити та 2 олівці, а за такі ж 4 олівці і 1 зошит Сашко заплатив 25 грн. Скільки коштує один зошит і скільки один олівець, якщо ціну одного зошита позначили через a грн., а ціну одного олівця b грн. Яка із наведених систем рівнянь відповідає цій умові?

варіанти відповідей

{3а + 2b = 30;  4a + b= 25

{2а + 3b = 30; a + 4b= 25

{3а + 2b = 30; a + 4b = 25

{2а + 3b = 25; 4a + b = 30

Запитання 12

№6

Периметр прямокутника дорівнює 35 см, а його довжина на 0,5 см більша від ширини. Знайти сторони прямокутника. Яка із систем рівнянь відповідає правильному розв᾽язанню задачі, якщо через p см позначили довжину прямокутника, а через r см – його ширину?

варіанти відповідей

{r - p = 0,5;  2⋅(p + r) = 35

{2⋅p ⋅ r = 0,5; (p + r) = 35

{p ⋅ r = 0,5;  2⋅(p + r) = 35

{p - r = 0,5;  2⋅(p + r) = 35

Запитання 13

№8

У першому бідоні на 5 л молока більше, ніж у другому. Якщо з першого бідона перелити в другий 8 л молока, то в другому бідоні молока стане удвічі більше, ніж залишиться в першому. Скільки літрів молока було в кожному бідоні спочатку?

Розв’язати задачу за допомогою системи рівнянь.

варіанти відповідей

19 л молока у першому бідоні, 14 л у другому бідоні

20 л молока у першому бідоні, 15 л у другому бідоні

21 л молока у першому бідоні, 16 л у другому бідоні

22 л молока у першому бідоні, 17 л у другому бідоні

Запитання 14

№9

Фермерське господарство зібрало з двох ділянок 460 т гречки. Наступного року на першій ділянці врожайність збільшилась на 15%, а на другій – на 10%, і загальний урожай гречки становив 516 т. Скільки тонн гречки було зібрано з кожної ділянки за перший рік?

Розв’язати задачу за допомогою системи рівнянь.

варіанти відповідей

210 т гречки з першої ділянки, 250 т з другої

200 т гречки з першої ділянки, 260 т з другої

220 т гречки з першої ділянки, 240 т з другої

260 т гречки з першої ділянки, 200 т з другої

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест