Перевірити рівень засвоєння знань та вміння застосовувати набуті знання по даній темі. Розвивати логічне мислення . Виховувати самостійність та культуру побудови графіків.
Розв'язати систему рівнянь методом підстановки:
Розв'язати систему рівнянь методом підстановки
Розв’язати графічно систему рівнянь
Розв'язати систему рівнянь методом додавання
Укажіть пару чисел, яка є розв'язком системи рівнянь
Побудуйте схематично графіки рівнянь та дайте відповідь на запитання.
Скільки розв'язків має система рівнянь?
Розвяжіть нерівність 3+2x-x2<0
Сума сусідніх сторін прямокутника дорівнює 28 см,а діагональ дорівнює 20 см. Знайти сторони прямокутника.
Різниця квадратів двох натуральних чисел дорівнює 20 , а сума більшого з них і подвоєного другого числа дорівнює 14.Знайти ці числа.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома