Скалярний добуток векторів

Додано: 3 квітня 2020
Предмет: Математика, 10 клас
Тест виконано: 204 рази
13 запитань
Запитання 1

Чи перпендикулярні вектори ̅k(2;-4;2) i ̅p(4;3:2)?

варіанти відповідей

Ні

Так

Визначити неможливо

Запитання 2

Знайдіть скалярний добуток векторів ̅m(-1;1;0) i ̅p(0;-1;1).

варіанти відповідей

-1

0

1

2

Запитання 3

При якому значенні х вектори  ̅a(-3; -1; 4) і   ̅b(х; 2; -1)  будуть перпендикулярними ?

варіанти відповідей

2

1

-2

-3

Запитання 4

Знайдіть кут між векторами  ̅c(1; 0; 1) і  ̅n(0; 1; 0).

варіанти відповідей

30°

90°

180°

60°

Запитання 5

Задано трикутник АВС: А(3;-5;1), В(-4;-1;-2),С(-3;3;1). Знайдіть кут між стороною АС та медіаною ВМ.

варіанти відповідей

-arccos(6/25)

arccos(13/25)

arccos(12/25)

arccos(6/15)

Запитання 6

Знайдіть косинус кута між векторами: а(2;-1;4) і b(-1;2;1)

варіанти відповідей

-1

0

1

0,5

Запитання 7

Знайдіть кут між векторами а(0; 2; -2) і в(1; 0; -1).

варіанти відповідей

150º

30º

135º

45º

Запитання 8

Вектор а має координати (-5; 2; -3), а вектор с=-а. Знайдіть скалярний добуток векторів а і с.

варіанти відповідей

38

-38

0

-1

Запитання 9

Кут між векторами а і в дорівнює 120º. Укажіть, якого значення МОЖЕ набувати скалярний добуток цих векторів.

варіанти відповідей

0

-35

90

-60

Запитання 10

Дано вектори а(2;4;−3) і b(х;1;6). При якому значенні х вектори перпендикулярні?

варіанти відповідей

9

7

-9

-7

Запитання 11

Дано вектори a(-7;3;-8) і b(9;x;-8). Знайди значення x, якщо  їх скалярний добуток =10.

.

варіанти відповідей

1

3

2

-2

Запитання 12

Скалярний добуток векторів рівний нулю тоді, коли....

варіанти відповідей

Вектори паралельні

Вектори перпендикулярні

Вектори перетинаються

Вектори не перетинаються

Запитання 13

Скалярний добуток векторів дорівнює....

варіанти відповідей

Добутку їх модулів на синус кута між ними

Сумі добутків відповідних координат

Добутку їх модулів на косинус кута між ними

Різниці добутків відповідних координат

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест