Прочитайте текст і виконайте завдання.
[1─Наче й дощ недавно був, а вже сухо, каже бабуся.
[2] Тетянка вхопила голубу поливальничку, зачерпнула води й побігла до помідорів.
[3] Кропить їх і промовляє:
[4] ─ Ану піднімайте вуха, бо дощик іде.
[5] Бабуся вийшла з хати й здивувалася:
[6] ─ Тетянко, наче й дощу не було, а, на мою думку, городина повеселішала.
Простим є речення:
Прочитайте текст і виконайте завдання.
[1─ Наче й дощ недавно був, а вже сухо, каже бабуся.
[2] Тетянка вхопила голубу поливальничку, зачерпнула води й побігла до помідорів.
[3] Кропить їх і промовляє:
[4] ─ Ану піднімайте вуха, бо дощик іде.
[5] Бабуся вийшла з хати й здивувалася:
[6] ─ Тетянко, наче й дощу не було, а, на мою думку, городина повеселішала.
Пунктуаційну помилку допущено в реченні
Прочитайте текст і виконайте завдання.
[1─Наче й дощ недавно був, а вже сухо, каже бабуся.
[2] Тетянка вхопила голубу поливальничку, зачерпнула води й побігла до помідорів.
[3] Кропить їх і промовляє:
[4] ─ Ану піднімайте вуха, бо дощик іде.
[5] Бабуся вийшла з хати й здивувалася:
[6] ─ Тетянко, наче й дощу не було, а, на мою думку, городина повеселішала.
Вставним словом ускладнено речення
Прочитайте текст і виконайте завдання.
[1─Наче й дощ недавно був, а вже сухо, каже бабуся.
[2] Тетянка вхопила голубу поливальничку, зачерпнула води й побігла до помідорів.
[3] Кропить їх і промовляє:
[4] ─ Ану піднімайте вуха, бо дощик іде.
[5] Бабуся вийшла з хати й здивувалася:
[6] ─ Тетянко, наче й дощу не було, а, на мою думку, городина повеселішала.
Звертанням ускладнено речення
Складним є речення (роздiловi знаки пропущено)
Неправильно розставлено розділові знаки в реченні
Доберiть другу частину до речення Зима лютувала, щоб утворилося складне речення
Неправильно розставлено розділові знаки в реченні
Укажiть речення, що вiдповiдає схемi:«П, – а, – п». (роздiловi знаки пропущено)
Пряма мова є в реченні (роздiловi знаки пропущено)
Схемі А: "П". відповідає речення
Укажіть речення зі звертанням (розділові знаки пропущено)
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома