Познач назву розділу підручника, над яким сьогодні ми почали працювати.
Як називається опрацьований сьогодні тобою текст на уроці літературного читання?
Познач пропущені слова:
Давні міфи про створення світу розповідають, що все _____ народилося зі _____ мови — вони, як насінинки, були _____ у світі _______ всіх народжень.
Обери продовження поданого речення:
"Бо світ продовжує народжуватись і рости, як ... ."
Познач пропущені слова:
Слова засіялись у світі, і з кожного «букетика» _____ народилося якесь створіння. З одного _____ народилася _____, з іншого — земля, ________, людина...
Познач повний початок поданого речення:
... — треба, аби звуки мови використовувалися у правильному порядку .
Познач пропущені слова.
Бо кожен звук має свій _____ , своє особливе _______, навіть свій ______ . І кожне слово щось творить: одне — __________, інше — веселість чи смуток, в одному звучить любов, а в іншому — гнів...
Познач пропущене словосполучення:
Саме тому люди здавна знали ______ і вміли правильно нею користуватись.
Познач пропущене словосполучення:
У щоденному привітанні, звертанні одне до одного, побажанні, вибаченні за мимовільний вчинок — ___________________люди вчилися користуватися мовою, як музикант навчається грати на музичному інструменті, а художник вчиться малювати.
Познач тему твору "Коли народилося слово":
Познач ідею твору "Коли народилося слово":
Познач автора вірша "Дерево мови":
Яке дерево у вірші "Дерево мови" Марія Чумарна обрала символом мови, назвала його "Деревом Мови"?
Познач пропущені слово та словосполучення:
Дерево Мови — ______ _____ :
_____ увесь засвітився у Слові
Познач тему вірша Марії Чумарної "Дерево мови"
Познач, які корисні завдання були виконані тобою сьогодні на уроці:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома