Службові частини мови . Вигук 10 клас

Додано: 9 травня
Предмет: Українська мова, 10 клас
18 запитань
Запитання 1

Знайдіть речення, у якому вжито вигук.

варіанти відповідей

Вдалині пролітали лелеки, і їх радісне курликання вітало рідну землю.

Гетьте, думи, ви хмари осінні!

Кру - кру! - лунає поклик журавлів, і слід по них в німому небі тане.

Затьохкав соловей за гаєм, мабуть, зорю вечірнюю вітає.

Запитання 2

У якому з речень вигук виступає підметом?

варіанти відповідей

"Еге!" - крикнула ворона на весь рот і впустила рака в море.

Ой, людині славно жить весною, з долею ріднитись молодою.

Десь за лісом глухо лунало протяжне "бам-м-м".

Ет, багато казати, та мало слухати.

Запитання 3

Який із сполучників порушить зміст речення … весна розминеться із літом, у нас достигнуть суниці ?

варіанти відповідей

коли

як

наче

якщо

Запитання 4

У якому реченні є сполучник, який пишеться разом ?

варіанти відповідей

Це добре, хоч Ілько вдома, а то що/б вона сама вдіяла?

Вийшов з хати карбівничий, що/б ліс оглядіти. 

Як/би я тепер хотіла у мале човенце сісти і далеко на схід сонця золотим шляхом поплисти.

Знову думать заходивсь про/те, що й перше думав.

Запитання 5

Який варіант вибору сполучників до речення    Він такий, …його …кури заклюють є правильним?

варіанти відповідей

що , й

як , і

якщо , та

але , як

коли , й

Запитання 6

У якому варіанті частину мови визначено неправильно?

  Ніхто не буде знати, тільки сич та сова, та людей пів села.

варіанти відповідей

ніхто - займенник

не - частка

тільки - сполучник

та - сполучник

Запитання 7

Як потрібно написати слова з дужками?

(Що)б подарувати їй на день народження, (що)б вона зраділа?

варіанти відповідей

перше разом, друге окремо

перше окремо, друге разом

обидва разом

обидва окремо

Запитання 8

Прийменниками є всі слова в рядку

варіанти відповідей

по, й, над, поза

з-над, попід, через, крізь

у, але, над, чим

в, під, для, що

Запитання 9

Прийменник вжито в поєднанні слів

варіанти відповідей

подарували тільки квіти

вирішили без мене

яблуко або груша

вони десь побували

ми чекатимемо поблизу

Запитання 10

Доречним є використання прийменника ПО в словосполученнях, ОКРІМ

варіанти відповідей

пішов по воду

заснув по обіді

розрізав по згину

робить по зразку

побіг по стежці

Запитання 11

Скільки прийменників є в реченні ?

Журавлі летять назустріч сонцю, розправляючи крила над лісами, понад річками й озерами.

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 12

У якому реченні слово ЧИ є часткою?

варіанти відповідей

Шпаківню змайстрував Василь чи Микола?

Чи не доводилось вам спостерігати схід сонця в горах?

Календула, чи нагідки, є лікарською рослиною.

Птахів можна годувати зерном чи пшениці, чи вівса.

Запитання 13

У якому варіанті є помилка у визначенні частини мови?

Майже два тижні їхав Святослав від міста до міста, від городища до городища.

варіанти відповідей

до - частка

від - прийменник

два - числівник

майже - частка

Запитання 14

У якому варіанті є помилка у позначенні часу?

варіанти відповідей

за десять хвилин десята

двадцять хвилин до восьмої

чверть по сьомій

без десяти шість

чверть на шосту

Запитання 15

Частка ж (же) є в реченні

варіанти відповідей

А/вже/ж, я вас підвезу.

Вони повернуться вчасно, а/як/же!

Дівчата те/ж підійшли до гурту.

А/як/же ти увійшла у квартиру?

Запитання 16

Скільки часток у реченні Чи є ж таки на сім світі слухняная доля?

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 17

Правильно вказано різновид підрядного сполучника в реченні

варіанти відповідей

Учні швидко виконали домашнє завдання, тому що уважно слухали пояснення вчителя. (допусту)

Пес Бровко заховався в будку, бо надворі було холодно. (мети)

Треба удобрювати кімнатні квіти, щоб вони пишно цвіли. (наслідку)

Молекули твердих тіл не можна вважати нерухомими, оскільки вони здійснюють хаотичні коливання. (причини)

Запитання 18

Сполучник вжито в реченні

варіанти відповідей

Дощ ущух, про/те ненадовго.

Про/те не варто згадувати.

Про що/б мені у вас запитати?

Я напишу про/те святкове дійство.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест