1.Ефективне спілкування - це нільки передача інформації, думок, почуття, а ще й уміння слухати, щоб зрозуміти, про що говорить співрозмовник і дати зворотній зв'язок.
2.Уміння використовувати невербальні сигнали є навичкою для ефективного спілкування?
3.Уміння ефективно спілкуватися не є ознакою соціальної зрілості людини.
4.Рівень спілкування між людьми не залежить від ставлення людей один до одного, ситуації,
5. Люди, які щиро висловлюють свої думки іншим людям, не соромляться власних недоліків, довіряють один одному - перебувають на четвертому рівні спілкування.
6.Люді чужі одне одному або ледь знайомі. Під час спілкування обмінюються репліками "Вітаю", "Як справи", "Чим займаєшся" - це рівень спілкування перший.
7. На цьому рівні люди діляться власними ідеями, думками.Співрозмовники краще пізнають один одного (смаки, погляди, ставлення). Це рівень спілкування четвертий.
8. Спілкування на цьому рівні передбачає обмін не лише думками, але й емоціями. Люди вільно обговорюють і висловлюють почуття, що викликають у них події, глибше пізнають характер одне одного, виникає почуття поваги - це рівень спілкування четвертий.
9. "Комунікація. Кооперація. Компроміс" - це принципи формування міжособистісних стосунків.
10. Уміти діяти спільно, шукати те, що об'єднує - це принцип міжособистісних стосунків, що відповідає "компромісу"?
11.Уміти домовлятися, відмовлятися від взаємних претензій - це принцип міжособистісних стосунків, що відповідає "кооперації"?
12.Вчинки і висловлювання підлітків під час спілкування з дорослими та однолітками можуть характеризуватися максималізмом ("Все й одразу!")Часто схильні до категоричних оцінок.Підліткам слід бути стриманими та терплячими, уміти зважати на чужу думку, тому слід розвивати навички самоконтролю.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома