Соціальна реклама

Додано: 8 лютого 2021
Предмет: Технології, 11 клас
Тест виконано: 138 разів
15 запитань
Запитання 1

Соціальна реклама - це

варіанти відповідей

інформація будь-якого виду, розповсюджена в будь-якій формі, яка спрямована на досягнення суспільно- корисних цілей, популяризацію загальнолюдських цінностей і розповсюдження якої не має на меті отримання прибутку

інформація будь-якого виду, розповсюджена в будь-якій формі, яка спрямована на досягнення суспільно- корисних цілей, популяризацію загальнолюдських цінностей і розповсюдження якої має на меті отримання прибутку

інформація про особу чи товар, розповсюджена в будь-якій формі та в будь-який спосіб і призначена сформувати або підтримати обізнаність споживачів реклами та їх інтерес щодо таких особи чи товару

Запитання 2

Чи потрібно при створенні або оцінці соціальної реклами зважати на регіон, на який вона спрямована, конкретний історичний момент і цільову аудиторію?

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 3

Виберіть правильні твердження:

варіанти відповідей

рекламодавцем соціальної реклами, відповідно до закону, може бути будь-яка особа

метою соціальної реклами є отримання прибутку

соціальна реклама не мусить містити посилань на якийсь товар, його виробника, об'єкти інтелектуальної власності тощо 

соціальна реклама мусить містити посилань на якийсь товар, його виробника, об'єкти інтелектуальної власності тощо 

Запитання 4

В якому рядку перераховано всі елементи друкованої реклами:

варіанти відповідей

заголовок, бірка, підзаголовки, основний текст, ілюстрації, слоган, логотип, ехо-фраза, кода   

заголовок, підзаголовки, основний текст, ілюстрації, слоган, логотип, ехо-фраза, кода   

заголовок, бірка, підзаголовки, основний текст, ілюстрації, слоган, логотип, ехо-лот, кода   

заголовок, підзаголовки, основний текст, ілюстрації, слоган, логотип, ехо-лот, кода   

Запитання 5

Функції заголовка рекламного оголошення:

варіанти відповідей

Привернути увагу.

Задекларувати новизну.

Пообіцяти користь.

просування товарів або послуг

 позитивний вплив на розробку і виробництво нових видів товарів і послуг

забезпечує споживачів повною інформацією про товар або послугу

Адресувати споживача до основного тексту.

Зацікавити певну аудиторію, заінтригувати читача. 

Запитання 6

Основні типи заголовків

варіанти відповідей

Провокуючі; Про корисні властивості товару;Інформативного типу; Командні

Про корисні властивості товару; Провокуючі; Інформативного типу; Командні; Питальні

Провокуючі; Про корисні властивості товару; Командні; Питальні

Запитання 7

БІРКА рекламного оголошення

варіанти відповідей

повна інформація оголошення, яка є логічним продовженням заголовка і підзаголовка. 

це заголовок підрозділів основного тексту

абзац тексту, що містить коротку інформацію про матеріал. 

кінцівка тексту, за значенням прирівнюється до заголовка

Запитання 8

Основний текст рекламного оголошення

варіанти відповідей

повна інформація оголошення, яка є логічним продовженням заголовка і підзаголовка. 

це заголовок підрозділів основного тексту

абзац тексту, що містить коротку інформацію про матеріал. 

кінцівка тексту, за значенням прирівнюється до заголовка

Запитання 9

Ехо-фраза рекламного оголошення

варіанти відповідей

повна інформація оголошення, яка є логічним продовженням заголовка і підзаголовка. 

це заголовок підрозділів основного тексту

абзац тексту, що містить коротку інформацію про матеріал. 

кінцівка тексту, за значенням прирівнюється до заголовка

Запитання 10

Підзаголовок рекламного оголошення

варіанти відповідей

повна інформація оголошення, яка є логічним продовженням заголовка і підзаголовка. 

це заголовок підрозділів основного тексту

абзац тексту, що містить коротку інформацію про матеріал. 

кінцівка тексту, за значенням прирівнюється до заголовка

Запитання 11

 Композиція рекламного оголошення - це

варіанти відповідей

оптимальне розташування ілюстрацій оголошення

розташування частин тексту один відносно одного

впорядкування усіх частин рекламного оголошення

Запитання 12

Найбільш популярні серед споживачів композиції з таким співвідношенням елементів:

60-70% – площа ілюстрації;

10-15% – площа заголовка. Заголовок може розташовуватися вище або нижче за ілюстрацію;

20% – площа, яку займає текст;

5-10% – площа логотипу. Рекомендується розташувати його в правому нижньому кутку або внизу рекламного плакату.


варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 13

Переміщення

варіанти відповідей

принцип побудови реклами, завдяки якому увага споживача прямує в потрібній послідовності

принцип побудови реклами, завдяки якому кожен компонент реклами повинен займати площу, пропорційну його значущості в рекламі як єдиному цілому

Використання контрастних кольорів, форм, розмірів, стилів

Запитання 14

Контрастність

варіанти відповідей

принцип побудови реклами, завдяки якому увага споживача прямує в потрібній послідовності

принцип побудови реклами, завдяки якому кожен компонент реклами повинен займати площу, пропорційну його значущості в рекламі як єдиному цілому

Використання контрастних кольорів, форм, розмірів, стилів

Запитання 15

Співрозмірність

варіанти відповідей

принцип побудови реклами, завдяки якому увага споживача прямує в потрібній послідовності

принцип побудови реклами, завдяки якому кожен компонент реклами повинен займати площу, пропорційну його значущості в рекламі як єдиному цілому

Використання контрастних кольорів, форм, розмірів, стилів

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест