Соціальна реклама - це
Чи потрібно при створенні або оцінці соціальної реклами зважати на регіон, на який вона спрямована, конкретний історичний момент і цільову аудиторію?
Виберіть правильні твердження:
В якому рядку перераховано всі елементи друкованої реклами:
Функції заголовка рекламного оголошення:
Основні типи заголовків
БІРКА рекламного оголошення –
Основний текст рекламного оголошення –
Ехо-фраза рекламного оголошення –
Підзаголовок рекламного оголошення –
Композиція рекламного оголошення - це
Найбільш популярні серед споживачів композиції з таким співвідношенням елементів:
60-70% – площа ілюстрації;
10-15% – площа заголовка. Заголовок може розташовуватися вище або нижче за ілюстрацію;
20% – площа, яку займає текст;
5-10% – площа логотипу. Рекомендується розташувати його в правому нижньому кутку або внизу рекламного плакату.
Переміщення –
Контрастність–
Співрозмірність –
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома