1. Маніпулятивний рівень спілкування:
Два учні на уроках з основ здоров’я обговорювали чинники міцної родини. Перший учень сказав, що міцна сім’я — це запорука нашого успіху в навчанні, кар’єрі, творчості. Другий сказав, що для створення міцної родини важливою є лише любов. Хто з них правий?
Поняття «гендер» визначає:
1. Які твердження щодо репродуктивного здоров’я молоді є правильними?
I. До чинників ризику для репродуктивного здоров’я молоді в Україні належить спосіб життя, який веде молодь. II. Стану репродуктивного здоров’я мають приділяти увагу тільки дорослі. III. Репродуктивне здоров’я людини визначається лише спадковістю.
1. Які твердження щодо впливу психоактивних речовин на репродуктивне здоров’я є правильними?
I. Негативний вплив нікотину на репродуктивне здоров’я підлітків виявляється відразу. II. Одних знань про те, що алкоголь шкідливий і що його вживання небезпечне, замало, необхідно мати певні вольові якості, щоб це знання стало основою поведінки людини. III. Алкоголь порушує спадковий матеріал статевих клітин, що призводить до тяжких наслідків для нащадків.
Вірус імунодефіциту людини (ВІЛ) насамперед руйнує систему:
1. Джерелом інфекції гепатитів B і C є:
1. Які твердження щодо сфери національної безпеки є правильними?
Концепція сталого розвитку:
Два учні на уроках з основ здоров’я обговорювали екологічне мислення. Перший учень сказав, що екологічним станом країни має опікуватися виконавча влада. Другий сказав, що цього недостатньо. Хто з них правий?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома