Спілкування в діловому середовищі

Додано: 24 листопада 2020
Предмет: Українська мова, 11 клас
Тест виконано: 288 разів
15 запитань
Запитання 1

1. Комунікація - це

варіанти відповідей

Обмін інформацією

Створення певних інструкцій

Письмове спілкування

 Документи стандартного типу

Запитання 2

2.Інформаційний аспект передбачає

варіанти відповідей

Взаємозв`язок і взаємовплив учасників спілкування

Осмислення сказаного і почутого

Обмін інформацією

Розуміння сказаного і почутого

Запитання 3

3.Комунікабельність - це

варіанти відповідей

Спілкування, що має на меті передавати відповідні знання

Здатність до спілкування

Етика мовлення

Спілкування на професійному рівні

Запитання 4

4. Предметом дисципліни "Організація обслуговування відвідувачів " є:

варіанти відповідей

Визначення чинників адміністратора на клієнта

Наукові основи організації праці адміністратора, технологія обслуговування відвідувачів

засвоєння правил поведінки адміністратора під час зустрічі з клієнтом

Вивчити вимоги до організації робочого місця адміністратора та зони обслуговування відвідувачів

Запитання 5

5. Що таке збори?

варіанти відповідей

Форма колективного обговорення ділових проблем, які хвилюють громадськість.

Це формалізований процес, що ставить конкретну мету, визначає коло питань і завжди реалізується в конкретних умовах

Розмова осіб з метою отримання певної інформації, вирішення важливих питань

Це метод досягнення угоди шляхом ділового спілкування, коли обидві сторони мають як спільні, так і протилежні інтереси.

Запитання 6

6. Засоби спілкування поділяються:

варіанти відповідей

Вербальні та невербальні

Темп, інтонація мовлення

Контакт очима та засоби повідомлення

Риторичні прийоми та міміка

Запитання 7

7.Залежно від змісту , призначення , способу проголошення й обставин спілкування виділяють такі жанри публічного виступу:

варіанти відповідей

доповідь , промова , виступ , повідомлення , лекція

Використання анімаційного тексту в поєднанні з діаграмами, графіками та ілюстраціями 

презентація-доповідь, презентація-реклама

Запитання 8

8. Основними недоліками презентаційних матеріалів є:

варіанти відповідей

анімаційні переходи між слайдами та анімації тексту

графіки та діаграми

усні пояснення картинок і графіків

марковані списки;

Запитання 9

9. Підготовка переговорів включає:

варіанти відповідей

формулювання запитань і створення атмосфери;




підготовку матеріальну і психологічну

узгодження і обговорення

 організаційну і змістовну підготовку;


Запитання 10

10. Невербальне спілкування – це:

варіанти відповідей

спосіб, в якому як знакову систему використовують мову;

така форма самовираження, яка не опирається на слова та інші мовні символи;


самостійна і специфічна форма активності особистості

зв’язок між людьми, під час якого виникає психічний контакт, який виявляється в обміні інформацією

Запитання 11

11.Вербальне спілкування – це

варіанти відповідей

така форма самовираження, яка не опирається на слова та інші мовні символи

усне, словесне спілкування, учасники якого обмінюються висловлюваннями щодо предмета спілкування

 самостійна і специфічна форма активності особистості

зв’язок між людьми, під час якого виникає психічний контакт, який виявляється в обміні інформацією

Запитання 12

12. Міжособистісний простір – це…

варіанти відповідей

границі допустимого;



явний знак того, що людина хоче зробити;


відстань, на якій знаходяться співрозмовники по відношенню один до одного;



відстань між людьми, які знаходяться у приміщенні


Запитання 13

13. Ви розмовляєте з своїм найкращим другом. На якій відстані від нього ви будете стояти

варіанти відповідей

 5,5 м



3, 5 м

2,5 м

1 м

Запитання 14

14.Публічна відстань складає:



варіанти відповідей

до 0,5 м

0,5-1,2 м

3,7 м і більше.

1,2 -3,7 м;

Запитання 15

15. Правила ведення переговорів:

варіанти відповідей

брати участь у розвитку соціальних відносин; вибір шляхів залучення, використання, збереження кадрів, допомога у працевлаштуванні; покращення морально-психологічного клімату;



розробляти і приймати самостійні рішення; відмовитись від отримання детальних інструкцій із центру

учасники не повинні приходити з готовими рішеннями; заборонено використання силових прийомів; після визначення часу тривалості переговорів жоден з учасників не має права покинути кімнату переговорів раніше встановленого часу

централізація повноважень, ускладнення виробничих і інформаційних зв’язків, збільшення числа суб’єктів, які входять до організації.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест