Укажіть формулу пропанолу та його відносну молекулярну масу
За фізичними властивостями метанол -
Вибрати неправильну відповідь.
В структурних формулах спиртів замість одного з атомів Гідрогену до атому Карбону приєднана:
Спирти належать до:
Загальна формула одноатомних спиртів:
Чим пояснюється гарна розчинність спиртів у воді
За кількістю гідроксильних груп спирти поділять на
До яких спиртів належить гліцерол?
Розчин гліцеролу можна відрізнити від розчину етанолу за допомогою
Дати назву спирту C4H9OH
Виберіть з запропонованого списку одноатомні насичені спирти
Вкажіть назву газу, який виділяється при взаємодії спиртів з активними металами
Дуже отруйним спиртом є
Ізомери - це:
Вкажіть фізичні властивості етанолу:
Про який спирт йде мова: летка безбарвна рідина зі специфічним запахом. Температура кипіння 64,5 оС. Дуже отруйний, потрапляння 10 мл в організм людини спричиняє повну сліпоту, а 40-50 мл – смерть. Сильна отрута, яка окислюється в організмі до формальдегіду.
Гліцерол одержують
Вкажіть галузь застосування гліцерину
Скдадіть рівняння хімічної взаємодії між гліцеролом і натрієм. Укажіть суму всіх коефіцієнтів.
Вкажіть зовнішній ефект хімічної реакції, що дозволяє відрізнити насичені багатоатомні спирти від насичених одноатомних спиртів.
До якої групи органічних сполук належить речовина, якщо під час її взаємодії з металічним натрієм виділяється водень, а під час реакції з гідроген хлоридом - утворюється хлороалкан?
Розташуйте спирти у порядку збільшення молекулярних мас.
А. гексанол Б. етандіол В. гліцерол Г. пентанол Д. етанол
Виведіть формулу спирту, відносна густина парів якого за повітрям 2, 069. Вкажіть його назву та суму ідексів у молекулі.
Встановіть формулу спирту, густина якого 2,054 г/мл. Вкажіть його назву та суму індексів.
Вкажіть об'єм гідроген хлориду, який вступить у реакцію із 0, 4 моль атанолу.
Установіть молекулярну формулу двохатомного насиченого спирту, молекулярна маса якого дорівнює 76 г/моль.
Вкажіть масу гліцеролу, що повністю прореагує з киснем об'ємом 78,4л.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома