Якщо гіпотенуза прямокутного трикутника дорівнює 7 см, а один з катетів - 6 см, то другий катет дорівнює...
Якщо катети прямокутного трикутника дорівнюють 5 см і 12 см, то гіпотенуза дорівнює ...
У прямокутному трикутнику АВС кут С=90°, АС=3 см, АВ=4 см. Знайдіть косинус кута А
У трикутнику АВС кут С=90⁰.АС=8см, ВС=5см.Чому дорівнює тангенс кута А?
Діагоналі ромба 12см і 16см. Знайдіть сторону ромба.
У прямокутному трикутнику АВС кут С=90⁰, АС=12см, АВ=13см.
Знайдіть синус кута В.
Оберіть правильний варіант запису теореми Піфагора
Оберіть правильний варіант формули для знаходження катета АС.
Чого з перерахованого немає у прямокутному трикутнику?
У прямокутному трикутнику проти кута 900 лежить ...
Знайдіть гіпотенузу прямокутного трикутника, якщо його катети дорівнюють 3 і 4 см.
Знайдіть невідомий катет прямокутного трикутника, якщо гіпотенуза і другий катет відповідно дорівнюють 10 і 6 см.
Катети прямокутного трикутника відносяться як 3 : 4, а гіпотенуза дорівнює 5 см. Знайдіть периметр трикутника.
Сторони прямокутника дорівнюють 8 см і 15 см. Знайдіть діагональ прямокутника.
Обчисліть градусну міру гострого кута прямокутного трикутника, якщо його другий гострий кут становить 32°
У прямокутному трикутнику один із гострих кутів дорівнює 300. Катет , протилежний цьому куту, дорівнює 10см. Знайти гіпотезу.
Основи рівнобічної трапеції дорівнюють 14 см і 26 см, а бічна сторона дорівнює 10 см. Знайдіть висоту трапеції.
Висота в прямокутному трикутнику дорівнює 6 см, і ділить гіпотенузу на два відрізки, один з яких 4 см. Знайти гіпотенузу.
Відношення прилеглого катета до гіпотенузи - це
Знайти sinВ прямокутного трикутника АВС (∠А=90О)
Знайти tgC прямокутного трикутника АВС (∠А=90О)
У прямокутному ΔВСО ВС=8см, ВО = 10см, СО = 6 см. Який із кутів прямий:
Висота в прямокутному трикутнику ділить гіпотенузу на відрізки 2 см і 8 см. Знайти висоту, і катети.
Визначте за формулою (основною тригонометричною тотожністю) чи можуть синус та косинус відповідно дорівнювати 1/3 та 3/4
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома