До якої категорії справ відносяться дані приклади:
• розв’язувати дрібні проблеми інших людей;
• відволікатися на порожні балачки;
• поспішати на чергову серію фільму
Якому терміну віднситься дане визначення:
"— те, що неможливо відкласти на потім, що потребує негайного вирішення"
Ми пам’ятаємо більше, коли:
До якої категорії справ відносяться дані приклади:
• складати плани на тиждень;
• щодня готуватися до іспитів;
• виконувати домашні завдання у той день, коли їх задають;
• ходити на тренування; • гуляти на свіжому повітрі
Для якого "квадрату" справ відносяться дані характеристики:
• контролюєте своє життя;
• підтримуєте баланс;
• ваші успіхи — вищі за середні.
До якої категорії справ відносяться дані приклади:
• виконувати домашні завдання в останню мить;
• терміново готуватися до іспитів
Якому мнемонічному прийому відноситься дане визначення:
" - легше запам’ятовується незавершена інформація".
Для якого "квадрату" справ відносяться дані характеристики:
• ваші особисті цілі не визначені;
• вам бракує дисципліни;
• ви маєте репутацію безвідмовного;
• відчуваєте, що вас використовують.
До якої категорії справ відносяться дані приклади:
• байдикувати;
• теревенити по телефону;
• «блукати» в Інтернеті;
• «підсісти» на комп’ютерні ігри;
Для якого "квадрату" справ відносяться дані характеристики:
• вам не вистачає відповідальності;
• ви часто відчуваєте провину;
• вас усі критикують
Скільки стадій охоплює процес засвоєння інформації?
Для якого "квадрату" справ відносяться дані характеристики:
• постійно відчуваєте напруження і стрес;
• вам загрожує емоційне вигорання;
• незважаючи на зусилля, ваші успіхи — посередні.
Якому мнемонічному прийому відноситься дане визначення:
" - краще пригадуються початок і кінець інформації, а середина — випадає".
Якому мнемонічному прийому відноситься дане визначення:
" - краще пам’ятаємо те, що декілька разів повторили".
Якому мнемонічному прийому відноситься дане визначення:
" - ми краще запам’ятовуємо, коли чергуємо вивчення різнопланової інформації".
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома