Степенева функція з натуральним показником

Додано: 3 жовтня 2023
Предмет: Алгебра, 10 клас
12 запитань
Запитання 1

Користуючись графіком функції, що зображений на рисунку, вкажіть усі правильні твердження

варіанти відповідей

На рисунку зображена парабола

Дана функція парна

Функція зростає при хє(-∞; 0)

Точка (-2; 4) належить графіку даної функції

Область визначення функції D(у)=[0; +∞)

Запитання 2

Вкажіть під яким номером зображено ескіз графіка функції у=х24 

варіанти відповідей

1

2

3

4

5

6

Запитання 3

Вкажіть під яким номером зображено ескіз графіка функції у=х111.

варіанти відповідей

1

2

3

4

5

6

Запитання 4

Функцію задано формулою у=х23. Оберіть усі правильні нерівності.

варіанти відповідей

f(15)< f(19)

  f(9)< f(8)

  f(-9)< f(-8) 

  f(-9) = f(9)

Запитання 5

Функцію задано формулою у=х40. Оберіть усі правильні нерівності.

варіанти відповідей

  f(9)< f(8)

  f(-9) = f(9)

 f(-9)< f(-8)

 f(15)> f(9)

Запитання 6

Через які з точок проходить графік функції у=х6?

варіанти відповідей

(-2; -64)

  (-3; 343)

 (-2; 64)

(-1; 1)

Запитання 7

Оберіть всі твердження, що істинні для функції у=х111

варіанти відповідей

Зростає на проміжку (0;+∞)

Область значень (-∞;+∞)

Область визначення (-∞; 0)∪(0;+∞)

Область визначення ℝ

Зростає на всій області визначення

Нулів немає

х=0 є нулем функції

Запитання 8

Графік непарної функції симетричний відносно

варіанти відповідей

Оу

Ох

початку координат

немає симетрії

Запитання 9

Функції f(x) спадає. Порівняти f (-2) і f (-3)

варіанти відповідей

f (-2) > f (-3)

f (-2) < f (-3)

f (-2) = f (-3)

Запитання 10

f (5) = -7. Чому дорівнює f (-5), якщо функція є парою?

варіанти відповідей

-7

7

не можна визначити

Запитання 11

Функцію задано формулою f(x) = x19. Порівняйте f(0,2) i f(-12)

варіанти відповідей

f(0,2) = f(-12)

f(0,2) > f(-12)

f(0,2) < f(-12)

Запитання 12

Функцію задано формулою f(x) = x50. Порівняйте f(19) i f(-19)

варіанти відповідей

f(19) >f(-19)

f(19) = f(-19)

f(19) < f(-19)

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест