Степінь з раціональним показником

Додано: 7 грудня 2020
Предмет: Алгебра, 10 клас
Тест виконано: 83 рази
16 запитань
Запитання 1

Якому проміжку належить число ∛18?

варіанти відповідей

[0; 1)

[1; 2)

[2; 3)

[3; 4)

[4; +∞)

Запитання 2

Функція задана формулою f(x) = х-0,75. Чому дорівнює f(81)?

варіанти відповідей

1/27

-27

3

-9

Запитання 3

виконати дії (1+а½)(1-а½)=

варіанти відповідей

1-а

а-1

(1-а)2

1

Запитання 4

обчислити 43* 22

варіанти відповідей

256

4

2

128

Запитання 5

Запишіть вираз у вигляді степеня з основою a

варіанти відповідей
Запитання 6

Знайдіть значення виразу 53,4⋅5-1,8⋅5-2,6

варіанти відповідей

5

0,2

10

0,5

Запитання 7

записати у вигляді степеня з раціональним показником такий вираз:

0,5)0,25=

варіанти відповідей

х0,125

х0,5

х0,25

х0,75

Запитання 8

Чому дорівнює значення виразу ¹⁰⁰√4950

варіанти відповідей

100

50

7

49

Запитання 9

Розв'яжи рівняння x10= -1

варіанти відповідей

1

розв'язків немає

1 і -1

-1

Запитання 10

Подайте дріб 1/27 у вигляді степеня з основою 3:

варіанти відповідей

3-4

34

3-3

33

Запитання 11

Обчислити -15*10-1

варіанти відповідей

-1,5

1,5

150

-150

Запитання 12

Обчислити -4*2-2+100

варіанти відповідей

-15

0

9

-1

Запитання 13

Спростіть вираз

варіанти відповідей

16α3m

125α3m

125α-3m10

16α-3m-1

1∕16α-3m

1∕16α3m-1

Запитання 14

Знайдіть значення виразу:

16-0,75 ⋅ 8−⁵∕₁₂ ⋅ 4⁵∕₈

варіанти відповідей

¹∕₆

¹∕₈

¹∕₄

¹∕₁₆

Запитання 15

4.Функція спадає на проміжках:

варіанти відповідей

(4; 1)

(-2; 1)

(0; -1)

(0;2)

Запитання 16

Встановити за графіком проміжки, на яких функціях набуває додатних значень

варіанти відповідей

(3; 5) 

(–∞; 4)

(–∞; 3) U(5; +∞)

(4; +∞)

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест