Оберіть правильний варіант
Обчисліть
–15 ∙ 10–1
Запишіть дробом степінь з цілим від’ємним показником х-5
Обчисліть
Обчисліть
–4 ∙ 2–2 + 1000
Знайдіть значення виразу 2 4 ⋅2 -3
Обчисліть: (0,1-2)-1 .
Подайте вираз 3−4 ⋅ 27 у вигляді степеня з основою 3 і знайдіть його значення.
Назвіть основу степеня 76
Оберіть правильний варіант
Обчисліть
–15 ∙ 10–1
Запишіть дробом степінь з цілим від’ємним показником х-5
Обчисліть
Запишіть дріб у вигляді степеня з цілим від’ємним показником
Подайте дріб
у вигляді степеня з основою 3
Обчисліть
–4 ∙ 2–2 + 1000
Обчисліть
Яке число не можна піднести до нульового степеня?
Знайдіть значення виразу 2 4 ⋅2 -3
Обчисліть: 4 -8 ∶ 4 −9
Подайте вираз 32 ⋅ (2-4)2− у вигляді степеня з основою 2 і знайдіть його значення.
Подайте вираз 3−4 ⋅ 27 у вигляді степеня з основою 3 і знайдіть його значення.
Обчисліть: 100 ∶ 10-3
Визначте порядок числа 3,6 ∙ 103 поданого в стандартному вигляді
Запишіть у стандартному вигляді число 52 000 000
Обчисліть: (0,1-2)-1 .
Подайте добуток у вигляді степеня: 313*34
Виконайте піднесення до степеня: (-х5)6
Порівняйте значення виразів:(-2)3(-2)10 і (-2)8
Знайдіть суму: 2,4⋅105+3⋅105
Обчисліть: 412:43
Обчисліть: (-5)3+22
Знайдіть значення виразу: (-7)2-(-1)9⋅34
Спростіть вираз: (-0,3)4⋅103
Подайте вираз a-4 • а6 : а-3 у вигляді степеня з основою а.
Запишіть число 27 у вигляді степеня з основою 1/3.
Обчисліть: (1/4)-1 • 22 + 40
Запишіть у стандартному вигляді число 0,0013
Обчисліть: 2,5-1 •22
Укажіть правильну рівність
Обчисліть: 100-2 • 10-7 : 1000-3
Порівняйте числа:
1,8 • 10-6 і 8,9 • 10-7
(а9)-2 ⋅ а20
Обчислити (2-3)2
Обчислити
Спростіть вираз
Обчисліть: (1/4)-1 • 22 + 40
Запишіть у стандартному вигляді число 0,0013
Укажіть правильну рівність
Обчисліть: 2,5-1 •22
Порівняйте числа:
1,8 • 10-6 і 8,9 • 10-7
Обчисліть: 100-2 • 10-7 : 1000-3
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома